12.01.2010

Plan wykonany

W 2009 roku firma Premiere, właściciel miejskiej marki odzieżowej Funk N Soul, poszerzyła sieć o prawie 40 punktów.

Spółka rozwija sukcesywnie monobrandową sieć opierając ją na systemie franczyzowym, w którym franczyzobiorcy otrzymują towar w depozycie.
- Tworzymy z duszą, czerpiemy inspirację z ulic całego świata, jesteśmy pasjonatami mody, jesteśmy Funk N Soul - mówi Marek Szostak, dyrektor strategiczny Premiere. - 2009 rok był rokiem dynamicznego rozwoju sieci i marki Funk N Soul. Plan rozwoju zrealizowaliśmy z zdecydowaną nadwyżką - dodaje.

Obecnie pod marką firmy działa ponad 100 sklepów monobrandowych. W najbliższym roku przewidywane są kolejne otwarcia.
- Zdestabilizowana sytuacja rynkowa, z którą mieliśmy do czynienia w 2009 roku spowodowała, iż wiele firm wycofało się z rynku bądź znacznie ograniczyło swoją na nim obecność - mówi Marek Szostak. - Wymusiło to szczególnie wśród franczyzobiorców konieczność zmiany prowadzonej przez siebie marki. To był niewątpliwie czas, który wykorzystaliśmy rozwijając znacznie sieć dystrybucji.

Premiere prowadzi reorganizację sieci otwierając punkty w lepszych lokalizacjach, likwidując jednocześnie nierentowne sklepy. Franczyzodawcy zależy na uruchamianiu placówek głównie w sprawdzonych miejscach w galeriach i większych miastach. Obecnie na celowniku jest Warszawa i północna Polska.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora