16.01.2010

Kolejne salony GTI

Po otwarciach w Sławie i Oświęcimiu przyszedł czas na Łódź. Nowy salon w łódzkim Ikea Port rusza w marcu.

Firma GTI jest autoryzowanym przedstawicielem PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange. W sieci działają obecnie 24 salony firmowe, 36 własnych, 100 agencyjnych, oraz 50 biur konsultantów klienta biznesowego. Ostatnie otwarcia miały miejsce pod koniec ubiegłego roku w Sławie, Oświęcimiu i Nisku.

W planach na ten rok firma ma uruchomienie ok. 10 placówek.

- Nie chcemy ograniczać się ilościowo co do nowych lokalizacji. Na bieżąco badamy rynek pod kątem nowoczesnych powierzchni handlowych i ich przyszłego potencjału na rynkach lokalnych - mówi Artur Sawa, business development manager GTI. - W bieżącym roku chcemy utrzymać tendencję z lat ubiegłych i uruchomić ok. 10 nowych salonów. Już w marcu otwieramy Salon Firmowy w jednym z największych centrów handlowych Polsce, Ikea Port w Łodzi. Kolejne otwarcia będą mieć miejsce w centrach i galeriach handlowych, ale mamy również inne projekty skierowane właśnie do franczyzobiorców, m.in. projekt „Shop in Shop” oraz wyspy sprzedażowe.

GTI oferuje swoim przyszłym partnerom lokalizacje pod nowe salony jak również oferuje punkty już istniejące. Franczyzobiorcy otrzymają dostęp do know-how, materiałów informacyjnych i reklamowych, wsparcie w budowaniu bazy kontaktów.
- Naszym partnerom oferujemy szeroki wachlarz możliwości współpracy, od „Shop in Shop” po Salon AP. Projekt „Shop in Shop” jest najmniej kosztowny, możemy mówić tu o kwocie już od 10 tys. zł, wyspa sprzedażowa to inwestycja rzędu min. 20 tys. zł, salon to koszt min. 25 tys. zł w lokalizacji ulicznej i min. 40 tys. zł w centrum handlowym - wymienia Artur Sawa.

(mak)