Dodatkowa powierzchnia sprzedaży w sklepach

Grupa Muszkieterów liczy 213 punktów prowadzonych pod szyldami Intermarche i Bricomarche.
Niedziela
24.01.2010
W 2009 roku w 7 sklepach Intermarche zrealizowano inwestycje związane z rozbudową sal sprzedaży.
 

Dzięki temu pozyskano łącznie 1,8 tys. m2 dodatkowej powierzchni handlowej. Stanowi to równowartość dwóch średniej wielkości sklepów Intermarche. Najwięcej, bo aż o ponad 400 m2 powiększyły się placówki w Śremie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim. Dodatkowe metry kwadratowe uzyskały również placówki w Międzyrzeczu, Swarzędzu i Strumieniu. Dzięki tym inwestycjom sklepy będą mogły generować wyższe obroty, a klienci zyskają większy wybór produktów.

W 2009 roku Grupa Muszkieterów, do której należą również sklepy typu dom i ogród - Bricomarche powiększyła się o 24 placówki i obecnie liczy 213 punktów prowadzonych pod szyldami Intermarche i Bricomarche.

(agaka)


Agnieszka Turska
Agnieszka Turska
dziennikarz