25.01.2010

Biznes w rytmie hip-hopu

O firmie Tribal i sklepach USA Sports opowiada Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.

Tribal został założony w San Diego w Kalifornii w 1989 roku, od kilku lat firma rozwija się również w Polsce.
Pięć lat temu otworzyliśmy pierwszy sklep w Polsce oraz rozpoczęliśmy sprzedaż internetową. Promowaliśmy markę na różnych imprezach, w tym na „Break Session”. W działaniach promocyjnych pomogło nam również zwycięstwo w drugiej edycji programu tanecznego „You Can Dance” Artura Cieciórskiego, którego ubiera nasza firma.

Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska

Jakie rynki zamierzacie jeszcze podbić?
Działamy również na Ukrainie, Białorusi i na Słowacji. Nasze ubrania najlepiej przyjęły się na rynku ukraińskim. Najtrudniejszy jest natomiast rynek białoruski. Mamy tam kilku odbiorców, ale czasy kryzysu zweryfikowały plany rozwoju w tym kraju, jak również na Ukrainie oraz na Słowacji. Ukraina wypada jednak najlepiej, gdyż widzimy już ożywienie wśród tamtejszych klientów.

Kto nosi ubrania sprzedawane w sklepach USA Sports?
W odzież różnych marek firmy Tribal ubierają się czołowi przedstawiciele breakdance, skateboardingu, hip-hopu i rocka. Ubrania promują gwiazdy show biznesu jak Limp Bizkit, Cypress Hill, Korn, P.O.D czy Snoop Doggy Dog. Tworzymy coś nowego, a zarazem pożądanego przez klientów. W sklepach USA Sports sprzedajemy produkty marki Tribal oraz pozostałych naszych marek: Ecko Unltd, Karl Kani, Pelle Pelle oraz Gunit. Z roku na rok powiększamy sieć sprzedaży, otwierając jednostki franczyzowe oraz własne punkty. W grudniu 2009 roku mieliśmy sześć sklepów, a do lutego 2010 roku zaplanowaliśmy otwarcie kolejnych sześciu.

rozmawiała (js)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0