Zainteresowani współpracą z firmą Carrefour muszą dysponować lokalem o powierzchni 100-500 m2.
Piątek
12.02.2010
Sieć supermarketów uruchomiła dwie kolejne placówki - w Łodzi i Nowym Sączu.
 

Sklep w Nowym Sączu liczy 137 m2 i znajduje się w pobliżu osiedla mieszkaniowego oraz stacji benzynowej. Oprócz zakupów klienci mogą opłacić w kasie swoje rachunki. Tą samą możliwość mają klienci łódzkiego Carrefoura, którego powierzchnia zajmuje 230 m2. Obie placówki zatrudniają ośmiu pracowników, a obok asortymentu złożonego z polskich i zagranicznych produktów znajdują się także towary marki własnej Carrefour.

Nowe supermarkety działają w systemie franczyzowym w formacie Carrefour Express. Zdaniem przedstawicieli sieci Polacy wciąż są przyzwyczajeni do robienia zakupów w mniejszych osiedlowych sklepach, bo jednym z czynników decydujących o wyborze sklepu, jest dogodna lokalizacja punktu sprzedaży.

Firma Carrefour jest obecna w Polsce już od ponad 10 lat. Sieć zatrudnia w Polsce ok. 25 tys. pracowników. Carrefour Polska należy do francuskiej grupy Carrefour.

(dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.