21.02.2010

Drukowanie na szóstkę

W Łodzi została otwarta szósta placówka sieci Printeria.pl.

W sklepach Printeria.pl można znaleźć przede wszystkim materiały eksploatacyjne do drukarek, a więc tusze i tonery znanych producentów oraz ich zamienniki. W swojej ofercie firma ma również komponenty do regeneracji zużytych kartridży atramentowych i kaset do drukarek laserowych. Obecnie w sieci działa sześć placówek: trzy własne i trzy franczyzowe. Siecią Printeria.pl zarządza działająca na polskim rynku od 10 lat firma InkTec.

Sprzedawca podaje towar klientowi.

Obecnie w sieci działa sześć placówek: trzy własne i trzy franczyzowe.

- Nasz najnowszy punkt, to sklep Printeria.pl w Łodzi. Chcielibyśmy, żeby w tym roku do sieci dołączyło przynajmniej pięć nowych placówek.– mówi Michał Grad kierownik działu handlowego Printeria.pl.

Osoba zainteresowana przystąpieniem do sieci Printeria.pl powinna dysponować kwotą co najmniej 23 tys. zł. Trzeba do tego doliczyć jeszcze koszty adaptacji i wyposażenia lokalu oraz niezbędnego sprzętu komputerowego. Firma nie narzuca konkretnych rozwiązań w sprawie wyposażania salonu. Printeria.pl nie pobiera żadnych stałych opłat. Każdy franczyzobiorca przechodzi szkolenie przygotowujące do prowadzenia działalności i zarządzania sklepem. Firma zapewnia również zatowarowanie i wyposażenie punktu regeneracji oraz wsparcie marketingowe.

- Wprowadzamy naszego partnera na ten rynek przekazując mu wiedzę od podstaw i wspierając go merytorycznie przez cały okres współpracy. Szkolenie, które przygotowaliśmy dla franczyzobiorców ma bardzo szeroki zakres, obejmuje oprócz zagadnień specyficznych dla branży, także tematykę formalnych wymogów prowadzenia działalności oraz spraw handlowo-marketingowych – mówi Michał Grad.

(mak)