Miss Trendy rośnie na wiosnę

Nowe sklepy Miss Trendy pojawią się w Świdnicy, Olsztynie i Wyszkowie.
Sobota
20.02.2010
Na przełomie lutego i marca do sieci Miss Trendy dołączą trzy nowe sklepy franczyzowe. W sieci działa 7 placówek własnych i 19 franczyzowych.
 

Ubrania z logo firmy można też znaleźć w sklepach multibrandowych, gdzie Miss Trendy pojawia się obok innych znanych marek. Na marzec firma zaplanowała otwarcie trzech kolejnych salonów.
- Nowe sklepy pojawią się w Świdnicy, Olsztynie i Wyszkowie. Ich otwarcia są zaplanowane na przełom lutego i marca. Chcielibyśmy, żeby ten rok był przełomowy dla firmy. Chcemy skorzystać z dużego zainteresowania naszą ofertą i pozyskać jak największą liczbę nowych franczyzobiorców – mówi Agnieszka Rosoch, właścicielka Miss Trendy. - Nowością jest także możliwość otwierania cornerów depozytowych Miss Trendy w sklepach multibrandowych. Wprowadzenie tej formuły do oferty znaczącą powiększa grono osób, które mogą przystąpić do naszej sieci.

Koszty otwarcia własnego sklepu w sieci Miss Trendy wynoszą 25 tys. zł netto. Przygotowania do otwarcia trwają ok. 2 tyg. Firma Miss Trendy zapewnia bezpłatną wizualizację oraz dostęp do znaku towarowego i know how. Za przystąpienie do sieci nie są pobierane żadne opłaty. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni 40-80 m2 w ciągu handlowym, centrum handlowym, albo centrum miasta.

- W naszej sieci obowiązuje formuła depozytowa. Oznacza to, że franczyzobiorca nie ponosi ryzyka związanego z zakupem towaru, ponieważ do momentu sprzedaży towar stanowi własność firmy Miss Trendy. Po sezonie niesprzedana odzież jest wycofywana ze sklepu – mówi Agnieszka Rosoch.

Firma Miss Trendy powstała w 2000 roku, zaś od czterech lat prowadzi produkcję i sprzedaż własnych kolekcji we własnych sklepach. Oferta firmy skierowana jest do młodzieży, zwłaszcza młodych kobiet ceniących wygodę i wysoką jakość za rozsądną cenę.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.