22.02.2010

Logopedzi w sieci

Dicto logopedia, firma zajmująca się organizowaniem zajęć z logopedą, chce do końca 2010 roku mieć franczyzobiorców we wszystkich miastach wojewódzkich.

– Uważam, że z roku na rok przybywa osób, które chciałaby korzystać z profesjonalnej opieki logopedy. Naszymi klientami są już nie tylko dzieci, które mają problemy z poprawnym wymawianiem głosek. Coraz więcej dorosłych osób pracujących na wysokich stanowiskach jest zainteresowanych udoskonalaniem swojej wymowy – mówi Elżbieta Wojech, właścicielka firmy Dicto logopedia.

Aktualnie działają trzy jednostki franczyzowe Dicto logopedia i jedna własna, która została otwarta w Łodzi w 2007 roku.

Potencjalny franczyzobiorca Dicto logopedia musi dysponować kwotą 3-8 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 1-4 tys. zł, a miesięczna od 100 do 400 zł. Opłata wzrasta wraz z wielkością miasta, w którym biznes będzie prowadził przedsiębiorca. Aktualnie działają trzy jednostki franczyzowe Dicto logopedia i jedna własna, która została otwarta w Łodzi w 2007 roku.

Do końca 2010 roku Elżbieta Wojech chce pozyskać franczyzobiorców we wszystkich miastach wojewódzkich. Jeśli to się uda, w kolejnych latach chce się skupić na otwieraniu oddziałów w mniejszych miejscowościach.

(smoli)