Placówki Metrohouse znajdują się m.in. w galeriach handlowych, gdzie otwarte są siedem dni w tygodniu.
Czwartek
11.03.2010
Agencje nieruchomości Metrohouse i Partnerzy Nieruchomości podjęły decyzję o połączeniu obu spółek.
 

Proces fuzji dwóch firm ma się zakończyć w połowie roku. W jej efekcie na rynku pojawi się spółka działająca pod nazwą Metrohouse & Partnerzy. Docelowo nowa agencja nieruchomości planuje zadebiutować na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Ma to nastąpić w perspektywie 2-3 lat.
Metrohouse, który rozwija sieć w systemie franczyzowym, posiada 20 placówek. Partnerzy Nieruchomości działają w 10 lokalizacji. Z nowo powstałą agencją będzie współpracować ok. 350 doradców. Sieć nadal będzie realizowała strategię rozwoju firmy poprzez uruchamianie placówek franczyzowych.

- Połączeniem dwóch tak dużych agencji rozpoczynamy proces konsolidacji rynku obrotu nieruchomościami. Jestem przekonany, że będzie on przebiegał pod naszym przewodnictwem. Dotychczasowe rozdrobnienie agencji nieruchomości i brak motywacji do przeprowadzenia zmian w środowisku uniemożliwiały, wzorem zachodnich pośredników, stworzenie silnej grupy – mówi Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz