Czwartek
25.03.2010
Sieć pizzerii uruchomiła w galerii handlowej Port Łódź kolejną franczyzową restaurację.
 

Solo Pizza działa głównie na terenie Łodzi, gdzie znajduje się osiem lokali. Pierwszy z nich powstał w 1995 roku w centrum miasta - przy ulicy Piotrkowskiej. Poza Łodzią sieć otworzyła swoje restauracje w Piotrkowie Trybunalskim i w Niechorzu.
- Stawiamy na centra handlowe, bo to doskonała lokalizacja dla małej gastronomii, do której należą nasze pizzerie - mówi Anna Owczarek, PR & marketing manager Solo Pizza.
W listopadzie tego roku kolejna restauracja powstanie w Bytomiu, trwają rozmowy z innymi franczyzobiorcami.

Solo Pizza, oprócz klientów indywidualnych, postanowiła zainteresować swoją ofertą firmy.
- Firmy coraz częściej decydują się motywować pracowników poprzez bony podarunkowe. Jednak dużo większym zainteresowaniem cieszą się usługi zamówień z dostawą. Z tego rozwiązania najczęściej korzystają duże firmy, które częściowo lub w całości pokrywają koszty wyżywienia pracowników - mówi Anna Owczarek.

Sieć pizzerii nie wymaga od potencjalnych franczyzobiorców doświadczenia w gastronomii. Podstawowym warunkiem jest posiadanie lub dzierżawa lokalu o powierzchni 60-100 m2 w mieście liczącym powyżej 50 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji uzależniona jest m.in. od powierzchni i lokalizacji. Wysokość okresowych opłat franczyzowych negocjowane jest indywidualnie. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom szkolenia, pomoc w wyposażeniu lokalu, a także stałe wsparcie przez cały okres współpracy z franczyzobiorcą.
- Nie szukamy franczyzobiorców, którzy chcą tylko zainwestować i nie chcą uczestniczyć w procesie budowy sieci - podsumowuje Anna Owczarek.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz