05.10.2001

Piotr i Paweł powiększa sieć

Poznańska sieć supermarketów "Piotr i Paweł" zrealizuje plan zwiększenia w tym roku sprzedaży o 63 mln zł, do poziomu 280 mln zł.

Jak podaje "Puls Biznesu", firma "Piotr i Paweł" poszerza sieć sklepów na zasadach franchisingowych. Aktualnie sieć PP posiada 5 swoich sklepów i 3 prowadzone na podstawie umów franchisingowych.

- Market dobrze funkcjonuje jeżeli na miejscu jest jego właściciel. Taki stan zapewniają umowy franchisingowe. Trudno jest z centrali w Poznaniu kontrolować działalności rosnącej liczby marketów wchodzących w skład sieci. Bezpośrednie zaangażowanie każdego z właścicieli to sposób na powodzenie własnego biznesu w tak specyficznej branży jak handel detaliczny artykułami spożywczymi - twierdzi Piotr Woś, współwłaściciel spółki Piotr i Paweł.

Więcej: Marek Loos, 5 października 2001

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0