22.04.2010

Szafa z ciuchami

Właśnie tak nazywa się nowa marka sklepów z używaną odzieżą. Właściciel zapowiada rozwój we franczyzie.

Punkt własny Szafy z ciuchami działa w Warszawie od listopada 2009 roku. W ofercie znajdują się ubrania, buty oraz torebki z logo takich marek jak Next, Mexx, Wrangler, New Look, Marks & Spencer. Lokal połączony jest z hurtownią, w której znajdują się towary dostępne dla przyszłych franczyzobiorców.
- Asortyment sklepu pochodzi od sprawdzonego irlandzkiego dostawcy – zapewnia Aleksandra Skawiniak z Genesis Consulting, pomysłodawcy projektu. - Chcemy, aby placówki franczyzowe powstawały przy ulicach o dużym natężeniu ruchu, w okolicy węzłów komunikacyjnych i na dużych osiedlach. Taka lokalizacja zagwarantuje stały dopływ klientów – dodaje Aleksandra Skawiniak.

Ciągła rotacja towaru ma zapewnić stały dopływ klientów.

Właściciele nie chcą, jak to bywa w innych sklepach z używaną odzieżą, wstawiać do sklepu nowego towaru w określone dni tygodnia. Planują jednocześnie, że rotacja wystawionych ubrań będzie trwała cały czas. Ma to na celu przyciągnięcie klientów do sklepu we wszystkie dni, kiedy lokal jest otwarty. W przeciwnym przypadku kupujący pojawialiby się tylko w dni nowego zatowarowania. Ceny w sklepie ustalane są indywidualnie dla każdego z produktów, zaś zakupy dokonywane przez przyszłych franczyzobiorców mają być realizowane w sposób tradycyjny – na wagę.

Minimalna inwestycja w Szafę z ciuchami wynosi 30 tys. zł, jednorazowa opłata licencyjna 2 tys. zł, a miesięczna opłata franczyzowa 500 zł. Optymalna powierzchnia sklepu wynosi 60-100 m2. Jak podkreśla franczyzodawca wiosna to najlepszy moment na otwarcie sklepu z odzieżą, bo właśnie wtedy klienci uzupełniają braki w swojej garderobie.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0