29.04.2010

Sieć rośnie na wiosnę

Miss Trendy, sieć sklepów z odzieżą dla młodzieży, powiększyła się o kolejne placówki.

Od początku marca, w każdą sobotę sieć Miss Trendy powiększa się o kolejny salon. W tej chwili jest ich już 29, z czego 24 to jednostki franczyzowe. Ostatnio do sieci przyłączone zostały placówki w Ostrowie Wielkopolskim, Radomiu, Ciechanowie i Łowiczu.

Ubrania w sklepie Miss Trendy.

Niedawno do sieci przyłączone zostały placówki w Ostrowie Wielkopolskim, Radomiu, Ciechanowie i Łowiczu.

- Nasza firma cały czas się rozwija, i nie mówię tu wyłącznie o sukcesywnie rosnącej liczbie sklepów. Niedawno zmieniliśmy wizualizację naszych placówek. Pojawiły się nowe kolory, zmieniliśmy system meblowy, który teraz jest produkowany specjalnie dla nas. Zmieniliśmy też całe otoczenie marketingowe, czyli wszystkie ekspozytory, plakaty itp. - mówi Agnieszka Rosoch, właścicielka Miss Trendy.

Firma Miss Trendy powstała w 2000 roku, zaś od czterech lat prowadzi produkcję i sprzedaż kolekcji we własnych sklepach. Oferta firmy skierowana jest do młodzieży, zwłaszcza młodych kobiet ceniących wygodę i wysoką jakość za rozsądną cenę. Koszty otwarcia sklepu w sieci Miss Trendy wynoszą od 25 tys. zł netto. Przygotowania do otwarcia trwają ok. 2 tyg. Firma Miss Trendy zapewnia bezpłatną wizualizację oraz dostęp do znaku towarowego i know how. Za przystąpienie do sieci nie są pobierane żadne opłaty. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni 40-80 m2 w ciągu handlowym, centrum handlowym, albo centrum miasta.

(mak)