Czwartek
06.05.2010
Nasz Naleśnik uruchomił w Warszawie kolejne dwie placówki.
 

Oznacza to, że liczba restauracji wzrosła już do 13, z czego w Warszawie znajdują się trzy punkty. Do końca czerwca Nasz Naleśnik uruchomi w stolicy jeszcze dwie naleśnikarnie. Pierwsza z nich zlokalizowana będzie na Pradze, druga natomiast w centrum miasta. W tym roku mają zostać jeszcze uruchomione placówki w Rybniku, Włocławku i Szczecinie.
- Uważam, że najlepszym okresem na otwarcie lokalu gastronomicznego jest wiosna - twierdzi Barbara Knap, menedżer ds. rozwoju sieci Nasz Naleśnik. - Ciepłe miesiące dają możliwość uzyskaniu wyższych obrotów - klienci częściej wychodzą z domu, spacerują, jedzą na mieście. Dodatkowo restauracyjne ogródki zawsze przyciągają gości.

Całkowite koszty otwarcia naleśnikarni Nasz Naleśnik wahają się w granicach 65-100 tys. zł, w zależności od wielkości i stanu lokalu. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł, a opłata miesięczna to 500 zł. Firma zapewnia pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu, jego przystosowaniu do rozpoczęcia działalności oraz wyposażeniu. Lokal powinien mieć wielkość od 40 do 100 m2.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz