Czwartek
13.05.2010
Sieć pizzerii uruchomiła w województwie mazowieckim kolejną placówkę franczyzową.
 

Lokal, który znajduje się w płockiej Galerii Mazovia, jest 11. pizzerią działającą pod logo Solo Pizza. Osiem z nich otwartych zostało w Łodzi, pozostałe trzy w Piotrkowie Trybunalskim, Niechorzu i Płocku.
- W Płocku jest duży wybór pizzerii, ale wierzę, że mieszkańcy docenią smak pizzy Solo jak i fakt, że pizza przygotowywana jest z naturalnych składników, bez ulepszaczy, czy spulchniaczy – mówi Marek Markowski, franczyzobiorca z Płocka.
Jedno z najbliższych otwarć Solo Pizza będzie miało miejsce w listopadzie w Bytomiu.

Sieć pizzerii nie wymaga od potencjalnych franczyzobiorców doświadczenia w gastronomii. Podstawowym warunkiem jest posiadanie lub dzierżawa lokalu o powierzchni 60-100 m2 w mieście liczącym powyżej 50 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji uzależniona jest m.in. od powierzchni i lokalizacji. Wysokość okresowych opłat franczyzowych negocjowane jest indywidualnie. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom szkolenia, pomoc w wyposażeniu lokalu, a także stałe wsparcie przez cały okres współpracy z franczyzobiorcą.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz