27.05.2010

Fryzjer na wagę złota

Jak inwestować, to w branżę fryzjerską, uważa franczyzodawca sieci salonów Camille Albane.

Camille Albane jest międzynarodową siecią salonów fryzjerskich. Na świecie istnieje ponad 500 salonów Camille Albane - w większości krajów Europy, ale także w innych państwach – np. w Maroku i Japonii. Dwa razy w roku oferta Camille Albane powiększa się o fryzury z nowej kolekcji.
- Rynek fryzjerski rozwija się bardzo intensywnie, stanowi doskonały pomysł na zainwestowanie wolnych środków finansowych – mówi Wiesław Flis, dyrektor ds. rozwoju marek Dessange Group. - Wraz ze wzrostem liczby salonów fryzjerskich, rośnie również zainteresowanie klientów dotyczące jakości używanych kosmetyków. Dzisiaj oprócz efektu pracy stylistów ważny jest także fakt, że kosmetyki nie były testowane na zwierzętach i są przyjazne środowisku – dodaje Wiesław Flis.

W Polsce pod szyldem Camille Albane funkcjonuje 10 placówek franczyzowych. Partnerzy aby uruchomić własny salon będą potrzebowali 150 tys. zł. W ramach tej kwoty została już wliczona opłata wstępna w wysokości 80 tys. zł. Opłata miesięczna wynosi natomiast 970 euro miesięcznie bez względu na uzyskiwane obroty. Najlepiej jeśli lokal Camille Albane posiada powierzchnię 60-80 m2 i znajduje się w centrum miasta lub w galerii handlowej.
- Nasi franczyzobiorcy otrzymują projekt aranżacyjny lokalu, dostawę i montaż mebli dla salonu z sześcioma stanowiskami oraz szkolenia dla całego personelu – dodaje Wiesław Flis.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0