01.06.2010

Sieci trafią do Słupska

Centrum Handlowe Jantar będzie gościło na swojej powierzchni sklepy sieciowe takich marek jak H&M, Pizza Hut i Empik.

Nowa słupska galeria handlowa rozpoczęła działalność w 2008 roku, w przyszłym roku Jantar zostanie powiększony. Na dwóch poziomach obiektu, który posiada 44 tys. m2 powierzchni znajdzie się 120 punktów handlowych. Oprócz części handlowej, galeria będzie również wzbogacona o centrum rozrywki. Spośród najemców sieciowych w Jantarze pojawili się m.in.: H&M, KappAhl, RTV Euro AGD, Empik, Pizza Hut i KFC.
- Centra handlowe nie ukrywają, że przy doborze najemcy najważniejszy jest dobrze skalkulowany biznesplan, a takim dysponują firmy działające pod logo znanej marki. Doświadczenie to atut, który bardzo często decyduje o wyborze najemcy sieciowego – wyjaśnia Anna Skrocka, PR manager Mayland Real Estate, dewelopera realizującego projekty centrów handlowych w Europie Centralnej i Wschodniej.

Średnia liczba klientów, którzy odwiedzają galerie handlowe w stolicy to ok. 10 mln osób w każdym z obiektów.

Według Agencji Pentor International Research 88 proc. mieszkańców województwa pomorskiego odwiedziło w ostatnim półroczu galerię handlową. Oznacza to, że klienci cenią sobie miejsca, w których znajdą zarówno sklepy odzieżowe, ze sprzętem elektronicznym jak i restauracje. Niemniej jednak to samo badanie pokazuje, że centrów handlowych w niektórych rejonach Polski jest jak na lekarstwo, na przykład na Podkarpaciu jest ich tylko pięć.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0