25.06.2010

City Hell dla dzieci

Outlet Polska, dystrybutor markowej odzieży outletowej w Polsce, rozpoczął rozwój pierwszej na rynku sieci sklepów z końcówkami kolekcji dla dzieci.

Placówki będą działały na zasadzie franczyzy pod logo City Hell Baby. Spółka Outlet Polsa weszła w sprofilowany rynek outletowy, który dopiero stawia pierwsze kroki w kraju. Nowy projekt powstał na bazie rozwoju City Hell, sieci outletów z ofertą standardową.

Jeansy w sklepie CIty Hell

Jedna z placówek City Hell dla dorosłych.

Pierwszy sklep City Hell Baby zostanie uruchomiony wraz z końcem sierpnia 2010 r. w Opolu. Strategia rozwoju sieci, podobnie jak City Hell, opiera się na franczyzie. Koszt inwestycji w sklep City Hell Baby wynosi ok. 30-40 tys. zł. Placówki będą otwierane na terenie całej Polski. Docelowo sieć ma liczyć ok. 50 sklepów City Hell Baby.

– Rynek outletowy w Polsce nabiera tempa. Jeszcze do niedawna branża składała się wyłącznie z centrów handlowych, gdzie głównie działały sklepy firmowe. Obecnie coraz większy udział w branży mają mniejsze sklepy z ofertą multibrandową. Przeważnie jednak, są one nastawione na klienta dorosłego i młodzież – mówi Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska.

Outlet Polska wchodzi w niszę

Spółka Outlet Polska postanowiła poszerzyć spektrum odbiorców oferty outletowej. City Hell Baby koncentruje się na dzieciach w wieku od 0 do 14 lat. W placówkach dostępne będą końcówki kolekcji takich Marek jak Mexx Baby, Levis, Noa Noa Kids i Fransa Kids. Ich ceny będą do 70 proc. niższe niż w salonach firmowych.

– Rynek outletowy w Polsce jest dość jednorodny. W branży odzieżowej istnieje wiele nisz, które zamierzamy zająć. Jedną z nich jest sektor sprzedaży ubrań dziecięcych – mówi Adam Bilik.

Decyzja o realizacji projektu budowy sieci City Hell Baby wynika z potrzeby rynku. Jak twierdzi Adam Bilik, wydatki na dzieci stanowią istotną część każdego domowego budżetu. Dotyczy to szczególnie ubrań, z których mali klienci szybko wyrastają. Outlety pozwalają nie tylko kupować więcej i częściej, ale również udostępniają wysokiej jakości obrandowany produkt.

– Planujemy sukcesywnie zwiększać wachlarz marek oferowanych w sklepach City Hell Baby. Rozbudowa sieci placówek będzie szła w parze z rozwojem wewnętrznym placówek – mówi Adam Bilik.

Hurtownik i detalista

Outlet Polska prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż markowej odzieży outletowej. Jako hurtownik zaopatruje w towar zarówno sklepy typu faktory outlet, jak i tradycyjne, eleganckie sklepy w galeriach handlowych. Zasięg działania spółki obejmuje ok. 1,2 tys. sklepów w Polsce. Działalność firmy obejmuje również takie kraje jak Czechy, Rumunię i Węgry. Obecnie Outlet Polska posiada na terenie kraju 6 hurtowych placówek działających na zasadzie licencji. Inwestycja w biznes wynosi ok. 200 tys. zł.

Od 2009 roku Outlet Polska prowadzi również rozwój sieci salonów City Hell. Asortyment sklepów obejmuje multibrandową odzież pochodzącą z nadwyżek produkcyjnych międzynarodowych koncernów. Wśród oferowanych marek są m.in. Mexx, Sisley, Next, Vero Moda, Puma, Lee, Wrangler, 2-Biz, Vila, In Town, b-young, ICHI, Massimo Dutti, Zara, Stradivarius, Noa Noa i Blend. Aktualnie funkcjonuje 10 salonów City Hell. Koszt inwestycji w sklep City Hell wynosi ok. 100 tys. zł.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora