05.07.2010

Biznesowa równowaga

O zainteresowaniu konceptem Parfum Bar i profilu potencjalnych franczyzobiorców opowiada Grzegorz Mieszkalski, marketing manager w firmie Lanwar Cosmetics.

Dlaczego postanowili Państwo rozwijać swoją firmę poprzez franchising?
- Prowadzenie każdego biznesu wymaga olbrzymiego zaangażowania, zarówno ze strony właścicieli, jak i pozostałych pracowników. Z doświadczenia wiemy, że to właściciel, a nie wynajęty menadżer, bardziej dba o powodzenie całego przedsięwzięcia i przykłada większą wagę do jego rozwoju. Dlatego też skupiamy się na pozyskaniu partnerów, którzy poprowadzą stoiska Parfum Bar z zaangażowaniem, rozwijając tym samym swój biznes. Ten model rozwoju sieci Parfum Bar pozwala nam skupić się na ciągłym udoskonalaniu naszego konceptu i wprowadzaniu nowych rozwiązań. Jednym z nich jest Creme Bar, oferujący kremy indywidualnie przygotowane po uprzednim profesjonalnym badaniu cery klienta, który już niedługo pojawi się na rynku. Opracowujemy również nowe testy doboru zapachu, aby stale pozytywnie zaskakiwać naszych klientów czymś nowym, co ma zachęcić ich do systematycznego odwiedzania naszych stoisk.

Grzegorz Mieszkalski, marketing manager w firmie Lanwar Cosmetics zajmującej się wdrażaniem konceptu Parfum Bar.

Kto najczęściej decyduje się na przystąpienie do sieci? Osoby, które długo prowadzą swój biznes, czy raczej początkujący?
- Mamy tutaj swego rodzaju równowagę. Większe zainteresowanie Parfum Barem jest wśród początkujących przedsiębiorców, którzy poszukują pomysłu na własną działalność. Jednak ostatecznie do sieci częściej przystępują osoby z doświadczeniem w prowadzeniu biznesu. Dysponują odpowiednimi środkami i wiedzą, które pozwalają im szybciej i łatwiej rozpocząć nową lub dodatkową działalność.

rozmawiała (mak)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0