12.07.2010

Nisza potrzebna w gastronomii

O koncepcie i planach rozwoju kolejnej gastronomicznej sieci franczyzowej opowiada Marzena Krupińska, rzecznik prasowy Multifood STP.

W jakim kierunku będzie w najbliższym czasie zmierzał rynek gastronomiczny?
Rynek jest obecnie ustabilizowany – większość graczy to jego stali uczestnicy, którzy cieszą się w miarę ugruntowaną pozycją. Nic więc dziwnego, że aby móc na nim zaistnieć, niezwykle istotne jest odnalezienie niszy i dobry pomysł na jej zagospodarowanie. Ogromne możliwości w biznesie gastronomicznym stwarza również uruchomienie działalności na zasadzie franczyzy. Rozwiązanie takie zdecydowanie minimalizuje ryzyko porażki, przy relatywnie szybszym zwrocie z inwestycji. W Polsce franczyza nadal zdobywa popularność, jednak wszystko wskazuje na to, że niebawem może być równie popularna jak w USA.

Marzena Krupińska, rzecznik prasowy Multifood STP

Dlaczego przyszli franczyzobiorcy mieliby wybrać właśnie państwa koncept biznesowy i to od sieci Multifood kupić licencję?
Zainteresowanie wrocławskimi lokalami przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Postanowiliśmy więc pójść o krok dalej i stworzyć ogólnopolską sieć restauracji STP. Liczymy na to, że na fali rosnącej popularności franczyzy w Polsce odniosą one porównywalny do wrocławskiego sukces. Obecnie poszukujemy partnerów i nowych lokali. Stale prowadzimy też rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, czego efektem jest otwarcie kolejnego punktu.

rozmawiała (agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0