Z Kalisza w Polskę
Pierwszy Instytut Zdrowia i Urody Yasumi powstał w Kaliszu. Sieć tworzona jest w Polsce od kilku lat i obecnie liczy 30 placówek partnerskich. Kolejne powstaną w Lublinie, Obornikach Wlkp., Częstochowie, Warszawie, Mińsku Mazowieckim i Lesznie.
Działalność Yasumi opiera się na dwóch filarach. Pierwszy to sprzedaż nowoczesnego sprzętu do gabinetów kosmetycznych, fitness klubów, salonów SPA i ośrodków sportowych i rehabilitacyjnych oraz akcesoriów i preparatów kosmetycznych. Drugi to program Yasumi Partner, skierowany do zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności pod marką Yasumi min. Instytutów Zdrowia i Urody Yasumi, oraz od niedawna Yasumi epil, które zajmują się kosmetologią i medycyną estetyczną. Oferują również odnowę biologiczną i rehabilitację.
Yasumi epil to nowa koncepcja franczyzowa promowana przez markę Yasumi. Pierwszy gabinet Yasumi epil uruchomiono w Kaliszu, następne powstaną w najbliższych tygodniach między innymi w Ostrowie Wielkopolskim, Poznaniu, Gdańsku i Warszawie. Prowadzone są także rozmowy z inwestorami w Bułgarii.
Yasumi epil oferuje zabiegi długoterminowej likwidacji owłosienia przy użyciu silnego światła pulsacyjnego. Poza tym w ofercie są zabiegi fotoodmładzania, likwidacji plam pigmentacyjnych oraz leczenia trądziku, a także sprzedaż i możliwość wypożyczenia drobnego sprzętu przeznaczonego do domowej pielęgnacji skóry.
W ramach pakietu franczyzowego nowy partner otrzymuje gotowy model prowadzenia własnego biznesu. Po omówieniu warunków współpracy franczyzobiorca przechodzi szkolenia przygotowujące do prowadzenia Yasumi epil.
- Nasze wymagania wobec franczyzobiorcy to posiadanie przez niego lokalu o powierzchni 30- 45 m2, który może być wydzieloną częścią na przykład gabinetu kosmetycznego, medycznego czy stomatologicznego, dobra lokalizacja, z wygodnym dojazdem i parkingiem oraz możliwość dostosowania wizualizacji salonu – mówi Krzysztof Bydałek z firmy Yasumi. – Gabinety Yasumi epil mogą powstawać w miastach liczący co najmniej 30 tys.mieszkańców.
Franczyzodawca wymaga dostosowania lokalu do standardów sieci. W koszt wejścia do programu, wynoszący 75 tys. zł, wliczony jest między innymi zakup urządzenia, wyposażenie gabinetu oraz pełna wizualizacja. Na opłaty comiesięczne w wysokości 1 tys. zł składają się po połowie opłata franczyzowa oraz marketingowa.
- Franczyzobiorcą Yasumi epil może zostać każdy – mówi Krzysztof Bydałek. – Pomagamy biorcom na każdym etapie współpracy. Pozwala to otworzyć sprawnie działającą placówkę nowoczesnej epilacji zarówno osobom doświadczonym w prowadzeniu działalności gospodarczej, jak i świeżo upieczonym przedsiębiorcom. Przygotowany przez nas program idealnie nadaje się także dla kobiet pragnących samodzielnie prowadzić własny biznes.
(agaka)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
15-16 marca na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się wiosenna edycja Targów Franczyza. Kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes, wykłady znanych i popularnych ekspertów biznesu – tego, kto myśli o otwarciu własnej firmy, nie powinno na nich zabraknąć.
Usługi to szeroki segment rynku, obejmujący przeróżne branże. Takie właśnie szerokie spectrum pomysłów na biznes znajdą odwiedzający Targi Franczyza, które 15-16 marca odbędą się na PGE Narodowym.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
POPULARNE NA FORUM
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.
Zamiast etatu, własny salon urody
Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.
Opinie o współpracy z Yasumi
Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.