03.08.2010

Vision Express jasno patrzy w przyszłość

Sieć salonów optycznych zamierza otwierać rocznie nie więcej niż 10 salonów własnych i 10 franczyzowych.

Tych pierwszych działa w sieci aktualnie 130, punktów partnerskich jest jak na razie 30. Do końca roku powstaną salony m.in. w galeriach handlowych w Bytomiu, Płocku, Przemyślu i Wałbrzychu.
- Naszymi franczyzobiorcami mogą zostać dotychczasowi pracownicy salonów, optycy posiadający własny zakład optyczny lub biznesmeni niezwiązani z branżą – mówi Piotr Wilczyński, dyrektor ds. rozwoju Vision Express. - Od partnerów oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, bo doświadczenie pokazuje, że kluczowa w powodzeniu biznesu jest rekrutacja odpowiedniego franczyzobiorcy.

Nie bez znaczenia jest również lokalizacja placówki. Najlepiej, aby była to galeria handlowa albo główna ulica miasta. Franczyzodawca pomaga partnerowi w negocjacjach dotyczących kosztów oraz warunków wynajmu lokalu. Sieć przygotowuje również projekt adaptacji oraz aranżacji wnętrza. Ponadto partner może liczyć na lepsze warunki współpracy z dostawcami oraz serię szkoleń – produktowych i z technik sprzedaży. Opłaty wstępnej z tytułu przystąpienia do sieci nie ma, natomiast opłata bieżąca i marketingowa wynoszą po 6 proc. miesięcznych obrotów netto.
Vision Express należy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0