Już jesienią TK Maxx w stolicy

Do chwili obecnej otwarto pięć sklepów sieci TK Maxx – w Czeladzi, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i
Bielsku-Białej.
Wtorek
10.08.2010
W drugiej połowie września warszawiaków czeka otwarcie dwóch sklepów popularnej w Ameryce i Europie Zachodniej sieciowej marki TK Maxx.
 

Firma TK Maxx jest europejskim oddziałem amerykańskiej sieci TJX Companies INC, która posiada ponad 2,5 tys. sklepów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie oraz ponad 250 w Wielkiej Brytanii, Irlandii i w Niemczech. Sieć rozwija się poprzez sklepy własne. Od 2009 roku obecna jest również w Polsce. We wrześniu sieć powiększy się o dwa kolejne sklepy: 24 września swoje podwoje otworzy oddział w DT Wars i Sawa, natomiast 30 września ruszy placówka w Blue City.

– Jesteśmy zadowoleni z debiutu marki w Polsce. Ten sukces niewątpliwie związany jest z samą koncepcją TK Maxx. Jest ona bowiem unikalna. Do naszych sklepów na całym świecie przychodzi wielu klientów, aby kupić znane, markowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Nie mieliśmy wątpliwości, że i polscy klienci bardzo chętnie będą odwiedzać nasze sklepy – wyjaśnia Agata Muszyńska, dyrektor ds. marketingu TJX Poland.

Do chwili obecnej otwarto pięć sklepów tej sieci – w Czeladzi, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Bielsku-Białej. Wszystkie przyjęły się bardzo dobrze i, mimo kryzysu, przynoszą oczekiwane zyski. Teraz przyszedł czas na stolicę. Sklep w Blue City będzie miał ok. 1,9 tys. m2, a DT Wars i Sawa ok. 2,8 tys. m2. W miarę dostępności dużych i atrakcyjnych powierzchni handlowych firma planuje kolejne otwarcia w przyszłym roku.

TK Maxx specjalizuje się w sprzedaży produktów markowych takich jak odzież, obuwie, dodatki, kosmetyki i akcesoria domowe. W sklepach sieci znajdziemy ubrania znanych projektantów. Wiele produktów jest unikalnych i w pojedynczych egzemplarzach. Koncepcja sprzedaży zawiera się w elemencie niespodzianki, nigdy nie wiadomo jaki towar znajdzie się właśnie w sklepie. Nie ma także żadnej różnicy w cenach i asortymencie pomiędzy sklepami np. w Anglii czy w Polsce.

– Ludzie bardzo często są zdziwieni patrząc na metkę, bo nie wierzą, że produkt ich ulubionego producenta tyle kosztuje. TK Maxx poszukuje produktów dobrych marek w okazyjnych cenach. Nie jesteśmy ograniczeni procedurami dotyczącymi planowania zakupów oraz wiążącymi ich terminami. Dzięki temu zapełniamy codziennie sklepy nowymi markami w szerokim asortymencie – tłumaczy Muszyńska.

(mip)
Miłosława Pejda-Rabij

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021