11.08.2010

Nowy miesiąc, nowy sklep

Na początku sierpnia otwarty został supermarket Intermarche w Nowogardzie.

To już 148 market Intermarche w Polsce. Zarządzająca siecią Grupa Muszkieterów wielkimi krokami zbliża się więc to okrągłej liczby 150 placówek. Nowogardzki market działa pod szyldem Contact. To innowacyjna formuła sklepu, w której zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów.

Nowogardzkie Intermarche to 148 spożywczy market Grupy Muszkieterów w Polsce.

- Tym, co wyróżnia Intermarche wśród lokalnej konkurencji jest szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości – mówi Bartłomiej Tarłowski, p.o. kierownika Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. - Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem, czyli wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

Nowogardzka placówka oferuje też mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki której klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.

Sklep ma powierzchnię sprzedażową 700 m2. Klienci mogą podczas zakupów korzystać z darmowego parkingu mieszczącego ponad 40 samochodów. Niedługo będą mogli też w kasach Intermarche zapłacić rachunki oraz doładować telefon. Nowogardzki market zatrudnia 30 osób.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarche. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 148 supermarketów Intermarche oraz 71 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.

(gum)