Nowogardzkie Intermarche to 148 spożywczy market Grupy Muszkieterów w Polsce.
Środa
11.08.2010
Na początku sierpnia otwarty został supermarket Intermarche w Nowogardzie.
 

To już 148 market Intermarche w Polsce. Zarządzająca siecią Grupa Muszkieterów wielkimi krokami zbliża się więc to okrągłej liczby 150 placówek. Nowogardzki market działa pod szyldem Contact. To innowacyjna formuła sklepu, w której zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów.

- Tym, co wyróżnia Intermarche wśród lokalnej konkurencji jest szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości – mówi Bartłomiej Tarłowski, p.o. kierownika Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. - Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem, czyli wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

Nowogardzka placówka oferuje też mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki której klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.

Sklep ma powierzchnię sprzedażową 700 m2. Klienci mogą podczas zakupów korzystać z darmowego parkingu mieszczącego ponad 40 samochodów. Niedługo będą mogli też w kasach Intermarche zapłacić rachunki oraz doładować telefon. Nowogardzki market zatrudnia 30 osób.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarche. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 148 supermarketów Intermarche oraz 71 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022