Wciąż szukają nowych rozwiązań

W ofercie salonów Consus, oprócz płytek ceramicznych, jest też wyposażenie łazienek czołowych dostawców polskiego rynku.
Niedziela
22.08.2010
Firma Consus, zajmująca się dystrybucją glazury, wdraża nowe rozwiązania logistyczne oraz rozwija się we franczyzie. Dzięki temu, stale zwiększa liczbę stałych klientów.
 

Istniejąca od 20 lat firma Consus, w początkowej fazie swoją działalność opierała się głównie na imporcie towaru z zachodnich fabryk. Przełomem była połowa lat 90., kiedy sprofilowano jej działalność do handlu hurtowego płytkami ceramicznymi Cersanit. Później przyszedł czas na usprawniania rozwiązań logistycznych. Skompletowany towar udaje się teraz wysłać do klienta w 72 godziny od chwili złożenia zamówienia. Dodatkowo wprowadzono usługę consusNET, umożliwiającą kontrahentom podgląd stanów magazynowych, składanie zamówień w formie elektronicznej, a także rozliczeń finansowych na bieżąco.

- Na przełomie tego roku przejęliśmy hurtownię płytek w Starogardzie Gdańskim. Dzięki temu zostaliśmy liderem w naszej branży i swoim zasięgiem obejmujemy każdy region w kraju. Mamy już cztery hurtownie i tyle samo punktów detalicznych - mówi Waldemar Dębkowski z firmy Consus. - Zależy nam aktualnie na rozwinięciu sieci sprzedaży detalicznej w oparciu o system franczyzowy - deklaruje Dębkowski.

Aby zostać biorcą franczyzy i otworzyć salon ekspozycyjny, trzeba znaleźć lokal w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców i dysponować kwotą 150 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł. Na zwrot inwestycji trzeba czekać około roku, a punkt zaczyna być rentowny po dwóch miesiącach od otwarcia.

W pakiecie franczyzowym firma oferuje wykonanie projektu salonu z pełną wizualizacją oraz programem marketingowym, a także pomoc w wykonaniu placówki. Sklep zostanie wyposażenie w system informatyczny oraz program do projektowania. Franczyzobiorca przejdzie niezbędne szkolenia z zakresu oferowanych produktów, technik sprzedaży, obsługi programów sprzedażowych oraz projektowych. Consus gwarantuje również każdemu franczyzobiorcy uczestnictwo w cyklicznych akcjach marketingowych oraz wyłączność terytorialną.

(mip)


Miłka Pejda-Rabij, dziennikarz
Miłosława Pejda-Rabij
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Jaki sklep meblowy?

Obczaj sobie Rolety24 - sklep internetowy z roletami. Może to nie do końca meble o które pytasz ale idealnie pasuje w temat dekoracji wnętrz. Sam tam zaopatruje swoją...

174 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2018
Porady na temat budowy i wykończenia domu.

Jeśli chcesz dobrze przygotować się do budowy własnego domu i uzyskać porady budowlane - odwiedź stronę http://www.domiwiedza.pl/. Blog oferuje podstawowe informacje w...

1 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2018
Branża metalowa- co i jak ?

https://e-alinox.pl/ to jedna z firm które oferuje nie tylko usługi cięcia CNC, ale głównie jest sprzedawcą wszelakich metali i tworzyw sztucznych. Taki partner biznesowy...

37 wypowiedzi
ostatnia 22.04.2018
Branża metalowa- co i jak ?

Solidna firma od projektowania i montażu hal stalowych to gdańska Largo Hale http://www.largohale.com.pl/ Oprócz hal usługowych, magazynowych oferują również...

37 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
W czterech ścianach hula wiatr…

To jest prawdziwy biznesowy dramat. ___________________ praceinzynierskie.edu.pl

33 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Wolny czas

Ja lubię grać na konsoli. ____________________ http://praceinzynierskie.edu.pl

2 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Jaki sklep meblowy?

A możecie coś polecić w Katowicach? _____________________ [url=http://dagmaplytki.pl/index.php?id=blog&post=wyposazenie-lazienek]wyposażenie łazienek[/url]

174 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Handel dla rolnika

I finally found great post here.I will get back here. I just added your blog to my bookmark sites. thanks.Quality posts is the crucial to invite the visitors to visit the web...

38 wypowiedzi
ostatnia 18.04.2018
zobacz więcej na forum