Czeska ofensywa Brand New Products

Brand New Products działa na rynku od 1987. Obecnie sieć ma kilkadziesiąt sklepów multibrandowych na terenie Polski, Litwy, Czech i Ukrainy.
Środa
25.08.2010
Outletowa sieć otwiera kolejne sklepy.
 

Po udanym debiucie sklepów franczyzowej sieci odzieżowej w Wilnie na Litwie firma kontynuuje rozwój za południową granicą Polski.
- Na terenie Czech w lipcu powstał sklep Brand New Products w Trińcu – mówi Zachariasz Bryniarski, manager sieci. - Na początku września otwarty zostanie też punkt w czeskiej miejscowości Mlada Boleslav. Planujemy również rozszerzenie sieci o lokale w Brnie i Pradze.

Brand New Products działa na rynku od 1987. Obecnie sieć na terenie Polski, Litwy, Czech i Ukrainy ma kilkadziesiąt sklepów multibrandowych, oferujących produkty światowych marek odzieżowych i obuwniczych, tj. Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang.

Inwestycja we własny biznes pod znakiem Brand New Products wymaga wkładu finansowego na poziomie ok. 30 tys. Sklepy sieci zwykle działają w lokalach o powierzchni od 20 do 150 m2.

(gum)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.