Rąbień wystartował z franczyzą

Poniedziałek
06.09.2010
Łódzki producent stolarki okiennej uruchomił pierwsze salony franczyzowe.
 

Firma powstała w 1997 roku. Zajmuje się produkcją stolarki budowlanej z PCV i aluminium, a jest także jednym z największych dostawców okien i drzwi na rynku europejskim. Dwa lata temu właścicielem przedsiębiorstwa stał się fundusz inwestycyjny Penta Investments, który działa kilkunastu krajach Europy. Firma Okna Rąbień tworzy z bliźniaczą firmą Noves ze Słowacji grupę Hasau.

Aktualnie firma Okna Rąbień posiada cztery salony własne na terenie Łodzi. W ich ofercie znajdują się takie produkty jak: energooszczędne i bezpieczne okna z PCV i aluminium, ogrody zimowe, fasady i ślusarka przeciwpożarowa wykonane z profili aluminiowych. W asortymencie sklepów znajdują się są też parapety, żaluzje, rolety i środki przeznaczone do czyszczenia i pielęgnacji okien i drzwi. Podobny asortyment będą miały placówki franczyzowe. Pierwsze salony franczyzowe zostały już otwarte w Kaliszu i w Górze Kalwarii. Będą one otwierane zarówno w małych, kilkutysięcznych miasteczkach, jak i w dużych aglomeracjach. Czynnikiem decydującym będzie dobra lokalizacja oraz lokal handlowy o powierzchni od 25 do 80 m2.

– W ramach współpracy firma gwarantuje franczyzobiorcom przygotowanie projektu salonu, a także wystawkę okien i drzwi PVC oraz podstawowe oznakowanie punktu sprzedaży. Zapewniamy też wsparcie marketingowe i PR-owe w mediach lokalnych oraz w prasie i portalach branżowych. Partnerzy zyskają szerokie wsparcie, które pomoże przy tworzeniu przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku – zachęca do współpracy Marcin Grzelak, dyrektor ds. franczyzy firmy. – Nasz partner ma zagwarantowane wizualnie oznakowanie salonu, wystrój wnętrza zgodny ze standardami firmy, a przede wszystkim dobre warunki handlowe i akcje zwiększające ilość i wielkość transakcji – uzupełnia.

Po wstąpieniu do sieci franczyzobiorcy muszą przejść certyfikowane szkolenia w zakresie efektywnej obsługi klientów.

(mip)


Miłosława Pejda-Rabij