Piątek
03.09.2010
Fun Foods Polska wkracza na nasz rynek z nowym produktem – Magiczną kukurydzą, którą będą sprzedawać franczyzobiorcy.
 

Pierwsze stoiska z Magiczną kukurydzą pojawiły się dotychczas w nadmorskich miejscowościach. W planach jest rozwój marki w największych polskich miastach m.in. w Warszawie i Krakowie, oraz zimowa ekspansja do miejscowości górskich.
- Magiczna kukurydza swój polski debiut miała w październiku 2009 roku w Zielonej Górze. Obecnie sieć liczy sześć placówek, oprócz Zielonej Góry nasz produkt można znaleźć również w Mielnie, Dąbkach koło Koszalina, Ustroniu Morskim i dwa stoiska w Stegnie – mówi Jarosław Żarski, prezes zarządu Fun Food Polska.

Sprzedaż Magicznej kukurydzy rozpoczęła się w Azji, a wraz z sukcesem marki, rozszerzono ją na kraje europejskie. Produkt zdobył popularność w Wielkiej Brytanii, gdzie otwarto już ponad tysiąc stoisk serwujących kukurydziane ziarenka. Fun Foods Polska liczy na to, że Magiczna kukurydza będzie równie dynamicznie rozwijać się w naszym kraju i przewiduje, że do końca roku pojawi się 50 nowych punktów sprzedaży. Żeby zachęcić potencjalnych partnerów do współpracy, firma zapewnia 25 pierwszym franczyzobiorcom prawo do trzymiesięcznego prowadzenia działalności bez konieczności uiszczania opłaty franczyzowej.

(mak)


Magdalena Krocz