16.09.2010

Bezpieczny papieros

Firma Mild, zajmująca się sprzedażą e-papierosów, rozbudowuje sieć - do końca roku ma się powiększyć o 30 nowych punktów.

Na początku XX wieku, w odpowiedzi na medialną nagonkę o szkodliwości nikotyny, kompanie tytoniowe próbowały stworzyć „bezpiecznego” papierosa. Jednak z marnym skutkiem. Prototyp e-papierosa został skonstruowany dopiero w I połowie lat 90 przez firmę Philip Morris. W Polsce pierwsze e-papierosy pojawiły się w 2006 roku, ale prawdziwy bum nastąpił w latach 2008 i 2009. Elektroniczne papierosy nie są już przejawem ekstrawagancji czy luksusu, lecz sposobem na zdrowsze palenie. Nic więc dziwnego, że z dnia na dzień stają się coraz bardziej popularne. Elektroniczny papieros wygląda, smakuje, a nawet wypuszcza dym, jak prawdziwy.

mild

E-papieros pozbawiony jest ponad 4 tys. substancji smolistych w stosunku do tradycyjnego.

Firma Mild funkcjonuje na Polskim rynku od 2007 roku i zajmuje się sprzedażą akcesoriów do elektronicznego palenia. 217 placówek franczyzowych i partnerskich, sklep internetowy oraz sprzedaż artykułów przez Allegro tworzy największą sieć sprzedaży e-papierosów w naszym kraju. Dzięki bumowi w latach 2008-2009 firma notowała zyski nawet w czasie kryzysu.

- Wszystkim partnerom handlowym Mild oferuje bardzo atrakcyjne warunki finansowe, z marżami sięgającymi nawet 80-100 proc.! - zachęca Dawid Urban, właściciel sieci Mild - Firmy partnerskie, oprócz produktu, otrzymują bezpłatnie pełne wsparcie marketingowe w postaci panelu LCD, odtwarzacza DVD, plakatów, roll-upów, standów, ulotek, toreb, itp.

Punkty handlowe oferujące produkty Mild znajdują się najczęściej w większych miastach - w centrach handlowych oraz w ciągach komunikacyjnych. Dodatkowo każdy, kto już prowadzi jakąś działalność, może poszerzyć swój asortyment o produkty firmy Mild. Średnia powierzchnia punktu handlowego to 7-10 m2. Do końca roku ma powstać ich jeszcze 30.

Partner marki Mild otrzymuje stałą pomoc produktową i marketingową oraz indywidualnego opiekuna. Firma pomaga także w załatwieniu wszelkich formalności związanych z uruchomieniem działalności w konkretnej lokalizacji. Franczyzobiorca ma również możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach dla sprzedawców.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora