E-papieros pozbawiony jest ponad 4 tys. substancji smolistych w stosunku do tradycyjnego.
Czwartek
16.09.2010
Firma Mild, zajmująca się sprzedażą e-papierosów, rozbudowuje sieć - do końca roku ma się powiększyć o 30 nowych punktów.
 

Na początku XX wieku, w odpowiedzi na medialną nagonkę o szkodliwości nikotyny, kompanie tytoniowe próbowały stworzyć „bezpiecznego” papierosa. Jednak z marnym skutkiem. Prototyp e-papierosa został skonstruowany dopiero w I połowie lat 90 przez firmę Philip Morris. W Polsce pierwsze e-papierosy pojawiły się w 2006 roku, ale prawdziwy bum nastąpił w latach 2008 i 2009. Elektroniczne papierosy nie są już przejawem ekstrawagancji czy luksusu, lecz sposobem na zdrowsze palenie. Nic więc dziwnego, że z dnia na dzień stają się coraz bardziej popularne. Elektroniczny papieros wygląda, smakuje, a nawet wypuszcza dym, jak prawdziwy.

Firma Mild funkcjonuje na Polskim rynku od 2007 roku i zajmuje się sprzedażą akcesoriów do elektronicznego palenia. 217 placówek franczyzowych i partnerskich, sklep internetowy oraz sprzedaż artykułów przez Allegro tworzy największą sieć sprzedaży e-papierosów w naszym kraju. Dzięki bumowi w latach 2008-2009 firma notowała zyski nawet w czasie kryzysu.

- Wszystkim partnerom handlowym Mild oferuje bardzo atrakcyjne warunki finansowe, z marżami sięgającymi nawet 80-100 proc.! - zachęca Dawid Urban, właściciel sieci Mild - Firmy partnerskie, oprócz produktu, otrzymują bezpłatnie pełne wsparcie marketingowe w postaci panelu LCD, odtwarzacza DVD, plakatów, roll-upów, standów, ulotek, toreb, itp.

Punkty handlowe oferujące produkty Mild znajdują się najczęściej w większych miastach - w centrach handlowych oraz w ciągach komunikacyjnych. Dodatkowo każdy, kto już prowadzi jakąś działalność, może poszerzyć swój asortyment o produkty firmy Mild. Średnia powierzchnia punktu handlowego to 7-10 m2. Do końca roku ma powstać ich jeszcze 30.

Partner marki Mild otrzymuje stałą pomoc produktową i marketingową oraz indywidualnego opiekuna. Firma pomaga także w załatwieniu wszelkich formalności związanych z uruchomieniem działalności w konkretnej lokalizacji. Franczyzobiorca ma również możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach dla sprzedawców.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.