Franczyza dla prawdziwych mężczyzn

Sieć Pawo liczy 28 salonów mieszczących się m.in. w Łodzi i Płocku.
Sobota
18.09.2010
Firma Pawo, producent i dystrybutor odzieży męskiej, rozpoczyna budowę sieci franczyzowej.
 

Firma Pawo zajmuje się produkcją i sprzedażą formalnej odzieży męskiej. Firma powstała ponad 20 lat temu. Przez ten czas udało jej się stworzyć sieć 28 salonów własnych, w których sprzedawane są m.in. garnitury, koszule, krawaty i inne elementy męskiej garderoby. W tym roku sieć powiększyła się o trzy nowe placówki, na przyszły zaplanowane jest otwarcie czterech nowych salonów. Żeby zdynamizować rozbudowę swojej sieci, firma zdecydowała się na rozwój poprzez franczyzę.

- Poszukujemy partnerów, którzy będą gotowi poprowadzić salony Pawo w miejscowościach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Zdecydowanie najlepszym okresem na rozpoczęcie inwestycji są krótkie okresy zmniejszonych obrotów pod koniec lutego i sierpnia, czyli tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu sprzedaży - mówi Paweł Wolski, dyrektor zarządzający firmy Pawo.

Branża odzieżowa została bardzo boleśnie dotknięta skutkami spowolnienia gospodarczego, jednak firma Pawo na kryzys nie może narzekać.
- Paradoksalnie, kryzys był i nadal jest dla naszej firmy zjawiskiem bardzo korzystnym. Zmusił on polskich mężczyzn do szczegółowej analizy stosunku jakości produktów do ich ceny, a w tym kontekście nasza firma wypada bardzo korzystnie - mówi Wolski. - Dzięki temu udało się nam pozyskać wielu nowych klientów, których teraz będziemy chcieli utrzymać wysoką jakością produktów i szerokim asortymentem. Podejmujemy też działania marketingowe poprawiające naszą komunikację z rynkiem.

Franczyzobiorca otrzymuje know-how przygotowania i prowadzenia salonu. Zostanie również przeszkolony ze znajomości produktów i technik sprzedaży. Salony prowadzone są w systemie depozytowym, franczyzobiorca nie musi też płacić za przystąpienie do sieci. Opłata marketingowa wynosi 3 tys. zł miesięcznie. Salon Pawo powinien być rentowny już od pierwszego miesiąca, zaś zwrotu z inwestycji można oczekiwać po 1,5 roku działalności.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021