03.10.2010

Stare sklepy w nowej odsłonie

Coccodrillo zmienia wygląd swoich placówek.

Spółka CDRL, producent odzieży dziecięcej i właściciel Coccodrillo, zakończyła prace remontowe w sklepie w centrum handlowym Gemini Park w Tarnowie i tym samym zaprezentowała salon zgodny z nową koncepcją marki.
- Po kilku latach nastąpiła całkowita zmiana wyglądu wnętrza sklepu. Dla dzieci przygotowano kącik zabaw, a także dostosowano przymierzalnię do ich potrzeb. Zmieniliśmy kolorystykę, wygląd i stylizację mebli, zapewniając jednocześnie klientom łatwy dostęp do ekspozycji - mówi Alicja Mielcarek z firmy CDRL. - Salon podzieliliśmy na strefy ze względu na wiek i płeć dzieci dla których przeznaczone są ubrania, ułatwia to rodzicom robienie zakupów - dodaje.

Wnętrze sklepu Coccodrillo

Spółka CDRL chce otworzyć w najbliższym czasie franczyzowe sklepy Coccodrillo m.in. w miejscowościach: Pabianice, Tomaszów Mazowiecki, Zduńska, Żary, Olkusz, Brzeg.

W Polsce działa obecnie ponad 150 sklepów Coccodrillo. Kolejne salony zgodne z nowo przedstawioną koncepcją będą otwierane sukcesywnie. Aktualnie spółka poszukuje osób do współpracy, które są zainteresowane otwarciem sklepu Coccodrillo w jednej z następujących miejscowości: Pabianice, Tomaszów Mazowiecki, Zduńska, Żary, Olkusz, Brzeg, Oleśnica, Dzierżoniów, Pszczyna, Żywiec, Zakopane, Tczew, Białogard, Ełk, Elbląg, Koło, Sanok, Bochnia, Chełm itp.

Potencjalny franczyzobiorca sieci powinien posiadać co najmniej 100 tys. zł na inwestycję oraz dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) o powierzchni 60-80 m2 w miejscowości zamieszkanej przez minimum 25 tys. mieszkańców.

(smoli)