Japonia w Polsce
Kuchnia dalekowschodnia od dłuższego już czasu cieszy się w naszym kraju niesłabnącą popularnością, której efektem jest stale rosnąca liczba barów sushi. Modę na kuchnię japońską wykorzystują wlaściciele restauracji, którzy starają się szybko rozbudowywać swoje sieci lokali. Wśród nich jest Marcin Trusiuk, szef Sushi Naka Naka. Przed rokiem otworzył pierwszy własny lokal, a w tej chwili trwają prace nad uruchomieniem dwóch kolejnych. Jednocześnie poszukuje partnerów biznesowych do współpracy w systemie franczyzowym.
Właściciel firmy nie zdradza obaw o sytuację w branży gastronomicznej.
- Rynek barów sushi nadal będzie się dynamicznie rozwijał, głownie ze względu na rosnącą popularność zdrowego odżywiania. Sushi jeszcze długo będzie trendy - mówi Tomasz Blinda, menadżer firmy.
Strategia rozwoju Sushi Naka Naka przewiduje wypełnienie niszy na rynku poprzez oferowanie sushi w miejscu wygodnym dla mieszkańców, z łatwym dojazdem oraz niedaleko miejsca zamieszkania. W planach jest uruchomienie 12 restauracji Sushi Naka Naka w ciągu najbliższych czterech lat.
- Naszym celem jest stworzenie w krótkim czasie sieci restauracji Sushi Naka Naka oferujących potrawy sushi w konkurencyjnych cenach, w milej atmosferze i blisko swoich klientów - informuje Blinda. - Poszukujemy franczyzobiorców z całej Polski, z miast liczących więcej niż 100 tys. osób.
Warunkiem współpracy jest posiadanie lokalu o powierzchni 60-100 m2 oraz wkładu finansowego od 90 do 150 tys. zł. Ważna jest również przedsiębiorczość i zaangażowanie przyszłego franczyzobiorcy. Opłata licencyjna to ok. 17 tys. zł (plus VAT), a opłata bieżąca wynosi 1760 zł (plus VAT). Okres zwrotu inwestycji przedstawiciele firmy szacują na pół roku.
Jak twierdzi Blinda, bar może być rentowny już w pierwszym miesiącu działalności. Wszystko zależy od lokalizacji, konkurencji oraz odpowiednio adresowanego marketingu.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Kultowy Laska z „Chłopaki nie płaczą”, czyli Tomasz Bajer zjechał pół świata w poszukiwaniu pomysłu na siebie. Wybrał Polskę i własną firmę SzkoleniePDR.pl – gdzie dziś wraz ze wspólnikiem naprawia i szkoli innych, jak usuwać wgniecenia z karoserii samochodów.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali