05.10.2010

Frontem do franczyzobiorcy

Firma eLDe wyznaczyła nowe cele dla swoich franczyzobiorców.

Ogólnopolska sieć sklepów detalicznych eLDe organizowana jest przez firmę LD Holding S.A. Spółka ta ma zaplecze w postaci Grupy Kapitałowej Bomi.

Podczas zorganizowanej pod koniec września br. w Szczyrku XI. Ogólnopolskiej Konferencji Franczyzobiorców i Partnerów Handlowych PSH eLDe, wyznaczone zostały nowe cele dla partnerów franczyzowych firmy. Najważniejszą zmianą są trzy nowe pakiety franczyzowe, które postanowiono wprowadzić od 2011 roku. Są one odpowiedzią na oczekiwania aktualnych i przyszłych franczyzobiorców. Ponadto zdecydowano się przeznaczyć 3 mln zł. na inwestycje skierowane do franczyzobiorców. Dodatkowo planowany jest rozwuj usług około handlowych.

Przyznanie nagród podczas XI. Ogólnopolskiej Konferencji Franczyzobiorców i Partnerów Handlowych PSH Elde

W tym roku Złote Koszyki rozdano aż w pięciu kategoriach.

– Firma zamierza do końca 2011 r. podwoić liczbę sklepów franczyzowych – podczas konferencji deklarował Robert Paździor, prezes zarządu LD Holding. – W dobie przyspieszonej konsolidacji w handlu, takie spotkanie daje idealne możliwości pokazania swojej tożsamości oraz prezentacji nowych celów i rozwiązań – mówił szef firmy.

Na konferencji pojawiło się ponad 300 gości, wśród nich laureaci nagrody Złotego Koszyka 2010 oraz przedstawiciele firm nominowanych i wyróżnionych podczas tegorocznego spotkania. Złoty Koszyk dla najlepszego producenta otrzymała firma Agros Nova z Warszawy. Za najlepszego dystrybutora uznano Frito Lay Poland z Grodziska Mazowieckiego. Nagrodę w kategorii Nasz Partner przyznano firmie Cas Polska z Warszawy. Tadeusz Sławik, właściciel sklepu Tisław z Godowa, odebrał nagrodę w kategorii Najlepszy Sklep. W tym roku nagrodę Złotego Koszyka przyznano w jeszcze jednej kategorii – Regionalny Partner Handlowy. Jej laureatem została firma Prima – Sara Lee z Poznania.

(mip)

 

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Miłosława Pejda-Rabij

dziennikarz
Napisz do autora