08.10.2010

Milea stawia na nowe technologie

Na spotkaniu franczyzobiorców sieci zostały przedstawione nowe koncepcje jej rozwoju.

Na początku października odbyło się pierwsze ogólnopolskie spotkanie franczyzobiorców konceptu, na którym zostały zaprezentowane nowe rozwiązania mające podnieść atrakcyjność sieci i ułatwić franczyzobiorcom kierowanie sklepem. Nowe rozwiązania zostały zaprezentowane w trzech pakietach: rozwojowym, handlowym i operacyjnym.

Rodzina na zakupach w sklepie Milea.

W całym kraju zakupy można zrobić w ponad 90 sklepach sieci Milea.

Jedną z nowości jest m.in. system zarządzania asortymentem i promocjami REGO, który współpracuje z oprogramowaniem sklepowym ułatwiając franczyzobiorcy kontrolowanie zapasów. Zostały wprowadzone udogodnienia w obszarze współpracy logistycznej i handlowej z głównymi dostawcami, uregulowano też rodzaje premii handlowych oraz zasady ich naliczania i przyznawania. Zmienią się również standardy prowadzenia sklepu i obsługi klienta, które zawarte są w nowym podręczniku operacyjnym. Milea nie zapomina również o swojej kadrze, dla której przygotowany został system szkoleń Akademia Milea.

- Pragniemy, aby Milea była największą w Polsce franczyzową siecią delikatesów blisko domu, identyfikowanych przez klientów jako miły i przyjazny sklep, a przez partnerów handlowych jako dobry, zyskowny i stabilny biznes – mówi Roman Piasecki, dyrektor rozwoju rynku Milea.

Zmiany formalne zaprezentowane na spotkaniu franczyzobiorców to jedna strona medalu, drugą jest nieustanny rozwój ilościowy sieci, która dziś liczy już ponad 90 placówek, i do której nieustannie dołączają kolejne. Na październik zaplanowano trzy nowe otwarcia: w Hrubieszowie, Piekoszowie i Gorlicach.

Z oferty Milea mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy dysponują środkami w wysokości minimum 50 tys. złotych oraz lokalem handlowym o powierzchni sprzedaży od 100 do 400 m2 funkcjonującym w miastach liczących co najmniej 2,5 tysięcy mieszkańców.

(mak)