Konferencja partnerów BZ WBK w Rawie Mazowieckiej.
Wtorek
19.10.2010
Zmiany w ofercie produktowej zostały omówione podczas konferencji partnerów sieci.
 

Bank Zachodni WBK w dalszym ciągu pracuje nad dostosowaniem oferty produktowej do wymagań rynku. Efekty strategii BZ WBK widać na przykładzie danych finansowych z września. Po wdrożeniu nowych produktów w okresie letnim sprzedaż w placówkach partnerskich w ciągu miesiąca wzrosła o 25 proc. Październik może okazać się jeszcze korzystniejszy, szacuje się, że obroty wzrosną nawet o 30 proc.

- Na listopad przewidziany jest kolejny etap rozwoju oferty placówek licencyjnych. Tym razem oferta zostanie wzbogacona o produkty dla firm. W koszyku produktów sprzedawanych przez partnerów pojawią się m.in.: kredyty, rachunki i lokaty - mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK Partner.

Podczas konferencji partnerzy Banku Zachodniego WBK poznali również zasady efektywnego zarządzania biznesem, metody pozyskiwania i obsługi klientów, zarządzania produktem oraz zasady właściwego kierowania personelem. O swoich placówkach opowiadali partnerzy flagowych placówek licencyjnych oraz dyrektorzy oddziałów własnych. Drugi dzień konferencji poświęcony był prezentacji produktów dla firm, które zostaną wdrożone do sprzedaży w listopadzie oraz ich potencjał dochodowy.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz