Doradcy finansowi wracają do gry

Ogólna wartość kredytów hipotecznych udzielonych za pośrednictwem Gold Finance od stycznia do września wyniosła blisko 181 mln zł.
Środa
20.10.2010
Gold Finance sprzedaje coraz więcej i rozwija nowe marki franczyzowe.
 

Franczyzowa sieć biur doradztwa finansowego Gold Finance odnotowała wzrost sprzedaży w trzech podstawowych segmentach swojej działalności - kredytach hipotecznych, gotówkowych oraz produktach inwestycyjnych. Ogólna wartość kredytów hipotecznych udzielonych za pośrednictwem Gold Finance od stycznia do września wyniosła blisko 181 mln zł, a kredytów gotówkowych - prawie 22 mln zł. Firma pośredniczyła też w sprzedaży produktów inwestycyjnych i regularnego oszczędzania o wartości blisko 6 mln zł.

- Konsekwentnie dążymy do realizacji wyznaczonych celów. Porównując wyniki kwartał do kwartału bieżącego roku mogę stwierdzić, że Gold Finance jest w okresie wzrostu i ciągłego rozwoju. Dużą uwagę skupiamy na procesie rekrutacji nowych doradców i umacnianiu relacji z naszymi partnerami biznesowymi - mówi Mariusz Nawrocki, dyrektor sprzedaży Gold Finance .

Firma aktualnie posiada 29 oddziałów i zatrudnia 177 doradców finansowych. W bieżącym roku planuje otwarcie kolejnych ośmiu placówek i zatrudnienie 40 doradców. Spółka rozwija też ogólnopolską sieć Star Finance, powstałą w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi finansowe w małych i średnich miejscowościach. Od początku roku w jej ramach powstało ponad 20 salonów usytuowanych na terenie całego kraju.

- Od października działa specjalny program pod nazwą „Twój własny salon”. Jest on dedykowany doświadczonym doradcom, którzy chcą prowadzić własny oddział sprzedaży produktów finansowych, lecz nie posiadają odpowiedniego kapitału - komentuje Tomasz Machajewski, dyrektor sprzedaży Star Finance. - W ramach współpracy, po osiągnięciu założonego wolumenu sprzedaży, Gold Finance wyposaży i przekaże salon doradcy na własność. Celem tego projektu jest pozyskanie wartościowych osób do współpracy i wzrost liczby placówek Star Finance.

W marcu tego roku Gold Finance wprowadziło na rynek również markę Grande Soldi. Jej działalność ukierunkowana jest przede wszystkim na sprzedaż kredytów hipotecznych oraz produktów inwestycyjnych. Grande Soldi jest marką dedykowaną do współpracy z pośrednikami małej i średniej wielkości. Funkcjonuje w największych Polskich miastach - w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu.

- Optymistycznie zapatrujemy się na rok 2011, w którym naszym zdaniem jeszcze bardziej poprawi się sytuacja w zakresie consumer finance - mówi Łukasz Błażejewski, prezes zarządu Gold Finance. - Planujemy zakończyć rok 2010 łącznym wynikiem na poziomie 300 mln zł w kredytach hipotecznych, 30 mln zł w kredytach gotówkowych i 10 mln w produktach inwestycyjnych i regularnych.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz