23.10.2010

Nowa franczyza Office1

Obok pełnowymiarowych sklepów pojawią się stoiska typu Shop in Shop.

- Z naszym nowym konceptem franczyzowym ruszamy już w listopadzie - mówi Grażyna Marciniak, dyrektor rozwoju sieci Office1. - Jest on skierowany do osób, które prowadzą sklepy bądź serwisy komputerowe, małe księgarnie lub punkty usługowe i chciałyby rozwijać swój biznes w oparciu o sprawdzony pomysł. Oferujemy im możliwość przyłączenia się do dużej i znanej sieci, bez konieczności ponoszenia wysokich nakładów na inwestycje.

Wnętrze sklepu Office1.

W ofercie sklepów Office1 znajduje się m.in.: galanteria biurowa, materiały eksploatacyjne, papier, maszyny biurowe itp.

Na otwarcie Punktu Sprzedaży Kornerowej Office1, trzeba przeznaczyć do 20 tys. zł. W ramach mini franczyzy, Office 1 oferuje swoim partnerom dwa regały - „Biuro” i „Szkoła” - z szybko rotującymi produktami generującymi wysoką marżę. Firma organizuje też miejsce wykonywania usług biurowych w szerokim zakresie, również w oparciu o co-branding. Każdy franczyzobiorca otrzymuje dostęp do internetowej platformy transakcyjnej ze sklepem internetowym.

- Dajemy naszym mini-franczyzobiorcom całkiem nowe narzędzie, w oparciu o które mają możliwość tworzenia własnych sieci odbiorców biznesowych, którzy zamawiają produkty online, a odbierają je w placówce naszego franczyzobiorcy - opowiada Grażyna Marciniak.

Firma nie zapomina też o rozwoju swojego podstawowego formatu, czyli pełnowymiarowych sklepów Office1. Nowi partnerzy mogą teraz znacznie obniżyć koszty otwarcia sklepu, biorąc w leasing meble sklepowe oraz urządzenie do kserowania. Przygotowana przez sieć formuła dotyczy również nowo powstałych firm. Dzięki niej, kwota inwestycji jaką trzeba przeznaczyć na otwarcie sklepu jest niższa o ok. 16-18 tys. zł i zamyka się sumą ok. 30 tys. zł.

- Staramy się nieustannie poszerzać paletę usług dostępnych w naszych sklepach. Pomagają nam w tym nowe, korzystne relacje biznesowe, jakie nawiązujemy ze znanymi markami, wśród których znalazły się m.in. Colop, czy DHL - wymienia Grażyna Marciniak.

Office1 to koncept franczyzowy, proponujący kompleksową obsługę lokalnego biznesu, obejmującą zarówno sprzedaż artykułów biurowych, jak i usług biurowych. Placówki prowadzą samoobsługową sprzedaż detaliczną, B2B oraz internetową. W ofercie sklepów znajduje się wszystko do biura pod jednym dachem: galanteria biurowa, materiały eksploatacyjne, papier, maszyny biurowe itp. Do tego Office1 świadczy szerokie spektrum usług biurowych jak np. usługi branży IT, wyrób pieczątek, mała poligrafia, oprawa dokumentów, grawerka i wiele innych. Sieć liczy obecnie 20 sklepów franczyzowych i jeden własny.

(mak)