27.10.2010

Weź biznes na warsztat

Service Master i Wash Master – sieć stacji obsługi samochodów – stawia na rozwój poprzez zarządzanie agencyjne.

Towarzystwo Inwestycyjne – właściciel sieci stacji Service Master i Wash Master oferujących kompleksową i profesjonalną obsługę w zakresie napraw i przeglądów samochodów oraz autokosmetyki – prowadzi już pierwsze rozmowy z zainteresowanymi agentami.

Sieć Service Master i Wash Master funkcjonuje od 2007 roku. Obecnie spółka posiada 8 obiektów własnych, których dotychczasowy rozwój umożliwia przekazanie ich w ręce agentów. Stacje zlokalizowane są w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Rybniku, Ząbkach (k. Warszawy) oraz w Zabrzu. Wszystkie placówki sąsiadują z obiektami Makro Cash & Carry i stacjami Lukoil.

Oferta agencyjna sieci skierowana jest zarówno do osób z doświadczeniem na rynku usług motoryzacyjnym, jak również do menedżerów, którzy dopiero planują rozpocząć działalność w tej branży. Sieć Service Master i Wash Master oferuje potencjalnym partnerom, działające i w pełni wyposażone stacje obsługi i myjnie samochodowe. Agenci będą mogli także skorzystać ze specjalistycznych szkoleń z dziedziny mechaniki i autokosmetyki.

Proponowany koncept agencyjny, to alternatywa dla tych, którzy marzą o własnym biznesie, ale nie posiadają wystarczających nakładów finansowych na zbudowanie swojej firmy od podstaw - organizacja i uruchomienie warsztatu samochodowego to trudne i kapitałochłonne zadanie, dlatego nasi partnerzy otrzymają w pełni wyposażone obiekty z zapleczem technicznym, technologicznym, personalnym i serwisowym, o wartości ponad 1,5 mln zł każdy. Przekazujemy wiedzę, doświadczenie, know-how oraz klientów, detalicznych i instytucjonalnych. Dodatkowo, negocjujemy w imieniu agentów korzystne ceny zakupu części i materiałów eksploatacyjnych oraz wspólnie opracowujemy działania marketingowe - mówi Jerzy Horszczaruk, prezes zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego.

W ofercie stacji Service Master i Wash Master - oprócz napraw, przeglądów i obsługi samochodów - znajdują się myjnie tunelowe i ręczne, wykonujące min.: czyszczenie i konserwację tapicerki samochodowej, polerowanie i nakładanie powłok ochronnych lakieru. Klienci sieci mogą także przystąpić do programu lojalnościowego Master Plus, który zapewnia im, stałe rabaty i dodatkowe profity.

System franczyzowy w branży motoryzacyjnej od wielu lat sprawdza się na zachodzie Europy. Sieci stacji obsługi samochodów, takie jak FeuVert, Norauto czy Kwik-Fit, rozwijają się właśnie poprzez sprzedaż licencji. Docelowo firma Service Master i Wash Master planuje rozbudowę swojej sieci przez wdrożenie franczyzowego systemu zarządzania - Na polskim rynku jesteśmy prekursorem takiej formy organizacji sieci stacji obsługi samochodów, co w naszej opinii daje firmie silny impuls rozwojowy i uprzywilejowaną pozycję wobec konkurencji. Jesteśmy przekonani, że system agencyjny, jak i franczyzowy, zapewnią dynamiczny rozwój sieci Service Master i Wash Master w Polsce - dodaje Jerzy Horszczaruk.

Firma korzysta z projektów unijnych, dzięki którym sieć Service Master i Wash Master rozbudowuje zaplecze technologiczne, a pracownicy biorą udział w szkoleniach i dodatkowych kursach specjalistycznych poszerzając swoją wiedzę i umiejętności. Spółka realizuje m.in. projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP wprowadzającego automatyzację procesów B2B. Celem tych działań, jest wzmocnienie relacji z partnerami biznesowymi B2B, szczególnie w zakresie wzajemnej wymiany dokumentów, informacji czy sprawozdań, a w efekcie zagwarantowanie oszczędności czasu oraz spójność danych. Dla klientów oznacza to profesjonalną usługę wykonaną przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych ułatwiających zarządzanie serwisem posiadanych samochodów.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora