W roli home stagera doskonale sprawdzają się kobiety.
Piątek
29.10.2010
Franczyzowa sieć Home Stagers Network Polska zna sposób na skuteczny marketing nieruchomości przeznaczonej na sprzedaż lub wynajem.
 

Koncept ma swoje korzenie w Stanach Zjednoczonych, a dzisiaj z powodzeniem rozwija się na całym świecie. Akredytowani partnerzy sieci, tzw. home stagers odpowiedzialni są za jakość i sposób, w jaki prezentuje się nieruchomość przeznaczoną na wynajem lub sprzedaż. W tym celu mogą na przykład wyeliminować część mebli i zbytecznych akcesoriów, na nowo zorganizować przestrzeń, odświeżyć ściany, wymienić dekoracje, a wszystko po to, by pomieszczenia były przestronniejsze, jaśniejsze i co za tym idzie atrakcyjniejsze dla klienta. W czasach dużej konkurencji na rynku nieruchomości nie wystarczy już umyć okna i odkurzyć.

- W roli home stagera doskonale sprawdzają się kobiety, ich wiek nie ma znaczenia - wyjaśnia Maria Semczyszyn z Home Stagers Network Polska. - Najlepiej jeśli taka osoba posiada już doświadczenie w branży i jednocześnie pasjonuje się dekoracją wnętrz. Dodatkowym atutem jest kreatywność oraz umiejętność nawiązywania kontaktów.

Docelowo sieć ma liczyć 250 partnerów w średnich i dużych miastach w Polsce. Do tej pory w HSNP działa trzech franczyzobiorców. Atutem współpracy z firmą jest niska kwota inwestycji, która zaczyna się od 3,5 tys. zł, a także fakt, że biznes nie wymaga lokalu. Właściciel sieci oferuje w pakiecie franczyzowym m.in. materiały reklamowe, wsparcie w kwestiach prawnych i w pozyskiwaniu zleceń, systematyczną opiekę i przede wszystkim szkolenia.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz