01.11.2010

Nowa Chata Polska

Chata Polska wdraża nowy koncept sklepów. Kluczowy projekt dla rozwoju oraz budowy nowoczesnego wizerunku marki nosi nazwę Nowa Chata Polska.

Nowy koncept powstał przy współpracy specjalistów z Chaty Polskiej oraz renomowanego biura projektowego. Założeniem Nowej Chaty Polskiej jest nadanie marce świeżości oraz bardziej współczesnego charakteru. Idea ta została przełożona na wszystkie aspekty działalności sklepu. Efektem wdrożenia konceptu jest między innymi nowa, bardziej ergonomiczna aranżacja sali sprzedaży oraz nowoczesne wyposażenie sklepu nawiązujące do motywów staropolskich.

Kosze owoców na stoisku w sklepie Chaty Polskiej.

W tym roku otwarto już 30 sklepów Chaty Polskiej, a do końca roku ma ich powstać jeszcze 20.

Celem biznesowym konceptu jest budowa lojalności obecnych klientów wobec sklepów sieci, pozyskanie nowych klientów oraz optymalne wykorzystanie powierzchni sprzedaży. Obecnie w nowym koncepcie funkcjonuje 11 sklepów, z których każdy zanotował wzrost sprzedaży. Otwarcie pierwszego sklepu Nowej Chaty Polskiej odbyło się we wrześniu 2009 r.

- Ostatni rok pokazał nam, że droga którą obraliśmy była słuszna – mówi Adam Plackowski, Dyrektor Generalny Chaty Polskiej - Połączenie tradycji Chaty Polskiej z nowoczesnością jaką niesie ze sobą XXI wiek oraz kompleksowe wdrożenie zmian jakościowych, co następuje w nowych sklepach, przynosi efekty. Każdy z 11 sklepów Nowej Chaty Polskiej radzi sobie bardzo dobrze.

Przedstawiciele Chaty Polskiej podkreślają, że wdrożenie nowego konceptu nie jest jednorazowym wydarzeniem dotyczącym nowej aranżacji wnętrz, czy nowych standardów ekspozycji produktu i obsługi klienta. Według nich, to przede wszystkim jasno określony kierunek rozwoju sieci oraz zbiór procedur, które w zależności od potrzeb rynku i oczekiwań konsumentów będą z czasem realizowane.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora