Emperia kupiła Kolibra
Zakup sieci drogerii Koliber jest kolejnym krokiem na drodze rozwoju segmentu chemiczno-kosmetycznego w firmie. W ubiegłym roku Emperia przejęła spółkę Ambra, dystrybutora chemii gospodarczej i kosmetyków. Teraz przyszła kolej na sieć drogerii. 100 proc. udziałów Kolibra kupiła Grupa Dystrybucyjna Tradis. Wartość transakcji nie została ujawniona.
- Drogerie Koliber doskonale pasują do struktury Grupy Emperia. Zakupem tej spółki było zainteresowanych wiele podmiotów z branży. Cieszymy się, że zarząd tej sieci zdecydował się na współpracę właśnie z nami. Nie mam wątpliwości, że dokonali wyboru najlepszego z możliwych - mówi Artur Kawa, prezes zarządu Emperia Holding SA.
Grupa Dystrybucyjna Tradis za pośrednictwem swoich spółek zależnych kieruje rozwojem kilku formatów franczyzowych, m.in. sieci Milea i Groszek oraz prowadzi sprzedaż hurtową produktów FMCG w swojej sieci hurtowni Cash&Carry. Niebawem Grupa Dystrybucyjna Tradis zostanie wydzielona ze struktur Emperii i do końca marca przyszłego roku wprowadzona na warszawską GPW. Zgodę na podział wydała już Rada Nadzorcza Emperii.
Sieć drogerii Koliber działa na rynku od 10 lat, głównym obszarem jego działalności jest obszar województw: śląskiego, małopolskiego i opolskiego. Sieć liczy 64 placówki, a jej roczne obroty brutto wynoszą 51 mln zł.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...