11.11.2010

WSI obniża cenę za licencję

Międzynarodowa firma zajmująca się marketingiem internetowym dla małych i średnich przedsiębiorstw zmniejszyła cenę licencji franczyzowej.

Nowa cena licencji franczyzowej WSI (We Simplify the Internet) wynosi 39 700 tys. euro. Przedstawiciele firmy liczą, że obniżenie ceny licencji franczyzowej zmotywuje polskich przedsiębiorców do współpracy z WSI. Zachętą powinien być również profil firmy związany z rynkiem internetowym, który w Polsce znajduje się ciągle na etapie rozwoju. Według badań serwisu Internet Standard, przychody rynku e-commerce wzrosły w 2009 roku o 22 proc., a roczne obroty firm handlujących w Internecie szacowane są na poziomie 13 mld. zł. W Polsce z handlu w sieci korzysta ok. 60 proc. internautów, podczas gdy w Europie Zachodniej liczba ta sięga ok. 90 proc. przedsiębiorców. Potencjał rynku jest więc duży, co przekonało do współpracy z WSI Mateusza Wisłę, który jest pierwszym franczyzobiorcą w Polsce.

Przedsiębiorca

WSI powstało w 1995 roku w Kanadzie i obecnie świadczy usługi w 87 krajach.

– Zanim zdecydowałem się na inwestycję zweryfikowałem nasz rynek internetowy, kierunki jego rozwoju oraz obszary niszowe. Efektywna obecność w sieci przynosząca wymierne korzyści wymaga profesjonalnej wiedzy, kreatywności oraz odpowiedniego zaplecza merytorycznego i technologicznego – wyjaśnia Mateusz Wisła.

WSI specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji strategii marketingu internetowego ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych klientów, budowanie wizerunku marki oraz poprawę komunikacji z klientami. Firma, oprócz franczyzobiorców, szuka również masterbiorcy, który będzie przedstawicielem firmy w Polsce. Koszt licencji master wynosi 187 tys. euro.

(mk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0