25.11.2010

Plan zrealizowany w 80 proc.

Coccodrillo otworzyło w bieżącym roku 20 nowych punktów sprzedaży.

- Z zakładanych 25 placówek uruchomiliśmy 20, co i tak traktujemy jako nasz duży sukces. Ostatnie otwarcia miały miejsce m.in. w Rzeszowie, Mińsku Mazowieckim, Oleśnicy i Końskich – wylicza Monika Zakrzewska, przedstawiciel działu marketingu Coccodrillo.
Aktualnie w sieci działa 81 sklepów franczyzowych i 80 własnych. Coccodrillo nie planuje przekazywania jednostek własnych w ręce partnerów.

Wnętrze sklepu Coccodrillo

W ofercie Coccodrillo znajduje się odzież dla dzieci i młodzieży do lat 14.

Sklepy z ubrankami dla dzieci Coccodrillo powstają najczęściej w miejscowościach mających więcej niż 25 tys. mieszkańców i mają powierzchnię od 60 do 80 m2. Na meble, oświetlenie i sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem trzeba przeznaczyć ok. 70 tys. zł, kolejne 30 tys. zł pochłoną koszty remontu. Przystąpienie do sieci wiąże się z wniesieniem kaucji zwrotnej w wysokości 15 tys.

- Dokładnie analizujemy wybór lokalizacji. Obecność w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach miast, podnosi nasz prestiż, a przy tym są to miejsca najbardziej oblegane przez klientów. Poza tym obecność wśród sklepów innych marek przynosi nam wyłącznie korzyści – dodaje Monika Zakrzewska.

Sklepy działające w tej samej branży często sąsiadują ze sobą. Tego typu swoiste zagłębie pozytywnie wpływa na obroty uzyskiwane przez placówki. Klient wie, że może liczyć na duży wybór i prędzej, czy później zdecyduje się na zakup w którymś ze sklepów.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0