A-T za pośrednictwem franczyzy rozwija sieć sklepów z artykułami elektrycznymi, która liczy już 50 placówek.
Piątek
26.11.2010
Sieć A-T, sprzedająca artykuły elektryczne, otwiera nowe placówki.
 

Główną sferą działalności firmy A-T z Krotoszyna jest sprzedaż artykułów elektrycznych i oświetleniowych. Oprócz tego firma handluje również artykułami chemicznymi i farmaceutycznymi. A-T za pośrednictwem franczyzy rozwija sieć sklepów z artykułami elektrycznymi, która liczy już 50 placówek.

- Niedawno nasza sieć powiększyła się o placówki w Brzegu, Koninie, Poznaniu i Łańcucie, a w przygotowaniu są kolejne lokale. Niebawem otworzymy nowe sklepy m.in. w Pszczynie i Bydgoszczy oraz ekskluzywny salon oświetleniowy pod szyldem Fabryka Światła, który będzie działał w Krotoszynie – mówi Paweł Jarmużek, prezes zarządu.

Osoby zainteresowane współpracą z A-T muszą mieć własny lokal o powierzchni od 200 do 400 m2 w miejscowości liczącej pomiędzy 30 tys. a 60 tys. mieszkańców. Przy lokalu musi znajdować się parking. Potencjalny franczyzobiorca powinien przeznaczyć na remont, aranżację i wyposażenie placówki ok. 50 tys. zł. A-T nie pobiera od swoich partnerów żadnych opłat za przystąpienie i funkcjonowanie w sieci.

A-T oferuje swoim partnerom oraz ich pracownikom system szkoleń przygotowujących do prowadzenia własnego biznesu. W pierwszym okresie funkcjonowania placówki franczyzobiorcy pomaga w jej prowadzeniu pracownik działu szkoleń. Firma zapewnia wizualizację sklepów, przeprowadza ich remont i wyposaża. Franczyzobiorca otrzymuje również systemy informatyczne, sprzęt komputerowy, pomoc doradczą i prawną, dostęp do towaru w atrakcyjnych cenach, program lojalnościowy dla zakładów pracy i instalatorów oraz działania promocyjne i reklamowe.

(mak)


Magdalena Krocz