Inwestycja we własną Telepizzę wynosi minimum 120 tys. zł.
Niedziela
05.12.2010
W stolicy powstał kolejny lokal Telepizzy. Większość z 34 restauracji działających w Warszawie należy do franczyzodawcy.
 

Sieć zarządza 22 placówkami, natomiast pozostałe 12 należy do partnerów. Ostatnia z uruchomionych w stolicy restauracji znajduje się na Tarchominie.
- Nasza sieć ciągle się rozwija. Obniżyliśmy niektóre opłaty i wprowadziliśmy zmiany w warunkach współpracy franczyzowej, dzięki czemu pozyskaliśmy nowych franczyzobiorców – wyjaśnia Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizza Poland.

W ofercie Telepizzy znajdują się, oprócz kilkudziesięciu rodzajów pizzy, potrawy z makaronów i dania z drobiem. - W drugiej połowie listopada w lokalach dostępny będzie nowy gatunek ciasta do pizzy. Naszym celem jest zainteresowanie jego smakiem klientów, którzy do tej pory podobną pizzę jadali u naszej konkurencji – dodaje Dariusz Bąk.

Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia czy od niedawna również Chiny. Pierwszy lokal powstał w Madrycie, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. W sieci działa ponad 700 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie, a obecnie w Polsce funkcjonuje 120 restauracji. Sieć z powodzeniem rozwija się dzięki wprowadzonemu w 2001 roku systemowi franczyzowemu.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz