06.12.2010

Nie tylko dla najpiękniejszych

Moodo w przyszłym roku zamierza otworzyć 30 kolejnych punktów.

Od początku swojego istnienia – czyli od lat 90. – firma zajmowała się handlem hurtowym i detalicznym. W 2005 roku powstała marka Moodo Urban Fashion Mode, która oferuje odzież i dodatki dla dziewcząt i młodych kobiet.

Wnętrze sklepu Moodo.

– Nasz partner powinien posiadać lokal nie mniejszy niż 50 m2 w atrakcyjnym miejscu – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo.

Do chwili obecnej na terenie całego kraju powstały 104 sklepy, a cztery kolejne są w przygotowaniu.
– Ostatnio otworzyliśmy sklepy m.in. w Toruniu, Gliwicach, Świdniku, Cieszynie i Szczecinie. Kolejne powstają w Rzeszowie, Wodzisławiu Śl., Sławnie i Ciechanowie. W przyszłym roku powstanie kolejne 30 jednostek – zapowiada Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo.

Firma stara się, aby jej działania marketingowe miały duży oddźwięk. Ostatnio objęła oficjalnym sponsoringiem wybory Miss Polonia 2010. Podczas uroczystej gali konkursu kandydatki do tytułu będą prezentowały ubrania z najnowszej kolekcji Moodo. Ponadto pod szyldem marki organizowane będą wybory Miss Moodo wśród finalistek konkursu. Oprócz tego firma wdrożyła także program lojalnościowy, który umożliwia klientkom wymianę zgromadzonych punktów za zakupy na rabat lub nagrody.

Inwestycja w sklep Moodo to przede wszystkim koszt jego wyposażenia. Wydatki na adaptację lokalu zależą od jego stanu technicznego, najczęściej jednak nie jest to duża kwota. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, natomiast wymaga opłaty licencyjnej w wysokości 1 tys. zł pobieranej co roku.

– Szczególnie interesują nas miasta od 25 tys. mieszkańców. Nasz partner powinien posiadać lokal nie mniejszy niż 50 m2 w atrakcyjnym miejscu, np. na rynku miejskim, deptaku, przy głównej ulicy miasta, albo w centrum handlowym. Z naszej strony, w ramach pakietu franczyzowego oferujemy m.in.: pilotaż przed otwarciem salonu, szkolenie VM, zabezpieczenie wyposażenia. Sklepy otrzymują kompletne zatowarowanie naszej marki oraz gwarantujemy bieżący kontakt i pieczę działu obsługi klienta – wymienia Dubowski.

(mip)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Miłosława Pejda-Rabij

dziennikarz
Napisz do autora