Nie tylko dla najpiękniejszych

– Nasz partner powinien posiadać lokal nie mniejszy niż 50 m2 w atrakcyjnym miejscu – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo.
Poniedziałek
06.12.2010
Moodo w przyszłym roku zamierza otworzyć 30 kolejnych punktów.
 

Od początku swojego istnienia – czyli od lat 90. – firma zajmowała się handlem hurtowym i detalicznym. W 2005 roku powstała marka Moodo Urban Fashion Mode, która oferuje odzież i dodatki dla dziewcząt i młodych kobiet.

Do chwili obecnej na terenie całego kraju powstały 104 sklepy, a cztery kolejne są w przygotowaniu.
– Ostatnio otworzyliśmy sklepy m.in. w Toruniu, Gliwicach, Świdniku, Cieszynie i Szczecinie. Kolejne powstają w Rzeszowie, Wodzisławiu Śl., Sławnie i Ciechanowie. W przyszłym roku powstanie kolejne 30 jednostek – zapowiada Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo.

Firma stara się, aby jej działania marketingowe miały duży oddźwięk. Ostatnio objęła oficjalnym sponsoringiem wybory Miss Polonia 2010. Podczas uroczystej gali konkursu kandydatki do tytułu będą prezentowały ubrania z najnowszej kolekcji Moodo. Ponadto pod szyldem marki organizowane będą wybory Miss Moodo wśród finalistek konkursu. Oprócz tego firma wdrożyła także program lojalnościowy, który umożliwia klientkom wymianę zgromadzonych punktów za zakupy na rabat lub nagrody.

Inwestycja w sklep Moodo to przede wszystkim koszt jego wyposażenia. Wydatki na adaptację lokalu zależą od jego stanu technicznego, najczęściej jednak nie jest to duża kwota. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, natomiast wymaga opłaty licencyjnej w wysokości 1 tys. zł pobieranej co roku.

– Szczególnie interesują nas miasta od 25 tys. mieszkańców. Nasz partner powinien posiadać lokal nie mniejszy niż 50 m2 w atrakcyjnym miejscu, np. na rynku miejskim, deptaku, przy głównej ulicy miasta, albo w centrum handlowym. Z naszej strony, w ramach pakietu franczyzowego oferujemy m.in.: pilotaż przed otwarciem salonu, szkolenie VM, zabezpieczenie wyposażenia. Sklepy otrzymują kompletne zatowarowanie naszej marki oraz gwarantujemy bieżący kontakt i pieczę działu obsługi klienta – wymienia Dubowski.

(mip)


Miłka Pejda-Rabij, dziennikarz
Miłosława Pejda-Rabij
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Z tego co widzę to żona bieliznę zamawia w sieci, głównie tutaj https://ekskluzywna.pl/ Moim zdaniem coraz więcej biznesów będzie przenosić się do internetu, bo jest...

14 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Zarobić na stylu

I like your post. It really useful with me. Thanks for sharing these useful information! - spotify web player

40 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

This really interesting post. Thanks for sharing! - hotmail login

18 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

Ja mam 2-3 wytypowane modele, konkretny rozmiar i po prostu poluję na okazje online (szukając po nazwie + rabat, promocja, zniżka itp.)

18 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Bershka w franczyzie

I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day! Wifi hacking apk

2 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Hurtownik - opinie

ja mogę polecić hurtownię odzieży Beta Plus: https://www.hurt-odziez.pl/kontakt. Tanio, sprawna obsługa i szybka dostawa.

12 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Oczywiście że warto, ale należy pamiętać że kluczem do sukcesu jest dobra hurtownia odzieży, która musi mieć towar dobrej jakości w modnych fasonach i dobrych cenach...

69 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Jak założyć sklep z odzieżą

Do otwarcia sklepu internetowe z odzieżą niezbędne jest kilka elementów. 1. Dobra platforma sprzedażowa okraszona atrakcyjną grafiką 2. Dobra hurtownia odzieży...

21 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018