Nie tylko dla najpiękniejszych

– Nasz partner powinien posiadać lokal nie mniejszy niż 50 m2 w atrakcyjnym miejscu – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo.
Poniedziałek
06.12.2010
Moodo w przyszłym roku zamierza otworzyć 30 kolejnych punktów.
 

Od początku swojego istnienia – czyli od lat 90. – firma zajmowała się handlem hurtowym i detalicznym. W 2005 roku powstała marka Moodo Urban Fashion Mode, która oferuje odzież i dodatki dla dziewcząt i młodych kobiet.

Do chwili obecnej na terenie całego kraju powstały 104 sklepy, a cztery kolejne są w przygotowaniu.
– Ostatnio otworzyliśmy sklepy m.in. w Toruniu, Gliwicach, Świdniku, Cieszynie i Szczecinie. Kolejne powstają w Rzeszowie, Wodzisławiu Śl., Sławnie i Ciechanowie. W przyszłym roku powstanie kolejne 30 jednostek – zapowiada Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo.

Firma stara się, aby jej działania marketingowe miały duży oddźwięk. Ostatnio objęła oficjalnym sponsoringiem wybory Miss Polonia 2010. Podczas uroczystej gali konkursu kandydatki do tytułu będą prezentowały ubrania z najnowszej kolekcji Moodo. Ponadto pod szyldem marki organizowane będą wybory Miss Moodo wśród finalistek konkursu. Oprócz tego firma wdrożyła także program lojalnościowy, który umożliwia klientkom wymianę zgromadzonych punktów za zakupy na rabat lub nagrody.

Inwestycja w sklep Moodo to przede wszystkim koszt jego wyposażenia. Wydatki na adaptację lokalu zależą od jego stanu technicznego, najczęściej jednak nie jest to duża kwota. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, natomiast wymaga opłaty licencyjnej w wysokości 1 tys. zł pobieranej co roku.

– Szczególnie interesują nas miasta od 25 tys. mieszkańców. Nasz partner powinien posiadać lokal nie mniejszy niż 50 m2 w atrakcyjnym miejscu, np. na rynku miejskim, deptaku, przy głównej ulicy miasta, albo w centrum handlowym. Z naszej strony, w ramach pakietu franczyzowego oferujemy m.in.: pilotaż przed otwarciem salonu, szkolenie VM, zabezpieczenie wyposażenia. Sklepy otrzymują kompletne zatowarowanie naszej marki oraz gwarantujemy bieżący kontakt i pieczę działu obsługi klienta – wymienia Dubowski.

(mip)


Miłosława Pejda-Rabij

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021