10.12.2010

Złoty interes

Firma Amber Gold, oferująca lokaty w złoto, srebro i platynę, rozwija sieć placówek partnerskich.

- Mijający rok był na rynku metali szlachetnych okresem hossy. Ceny złota osiągnęły wartości , których nie notowano od kilku dobrych lat, podobnie było w przypadku innych metali szlachetnych. Według większości analityków taki trend utrzyma się również w 2011, a nawet w kolejnych latach. Jest to w znacznej mierze związane z wciąż nieustabilizowaną sytuacją na międzynarodowych rynkach finansowych. Dzięki temu lokaty w złoto, srebro i platynę cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony klientów - mówi Kornelia Grzybowska, koordynator sieci własnej Amber Gold.

Recepcja w placówce Amber Gold

Amber Gold to obecnie dwie placówki własne działające w Krakowie i Gdańsku.

Te sprzyjające informacje płynące z rynku zachęciły firmę Amber Gold do rozwoju swojej sieci placówek, w których klienci mogą założyć lokatę w metale szlachetne lub wziąć pożyczkę. Aktualnie firma posiada dwa oddziały mieszczące się w Gdańsku i w Krakowie, prowadzi również prace związane z otwarciem dwóch kolejnych punktów własnych, które na początku przyszłego roku zaczną działać w Warszawie i Gdyni. Produkty firmy oferuje także około 300 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju.

- Równocześnie prowadzimy przygotowania do uruchomienia pierwszych placówek partnerskich, które mają pojawić się na mapie Polski na początku 2011 roku. Chcielibyśmy zakończyć rok 2011 z liczbą 20 punktów własnych i 10 partnerskich - mówi Kornelia Grzybowska.

Osoby zainteresowane rozwojem własnego biznesu pod logo Amber Gold powinny mieć doświadczenie w prowadzeniu firmy oraz w sprzedaży produktów finansowych. Koszty przystąpienia do sieci sprowadzają się do kosztów przystosowania lokalu o powierzchni ok. 50 m2, o wyposażenie placówki w meble i sprzęt dba franczyzodawca. Firma poszukuje partnerów, którzy swój punkt poprowadzą w miejscowościach liczących 50 – 150 tys. mieszkańców. Amber Gold zapewnia szkolenia produktowe i sprzedażowe, wsparcie marketingowe oraz w zakresie materiałów promocyjnych.

(mak)