Jerzy Horszczaruk, prezes zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego.
Poniedziałek
13.12.2010
O planach rozwoju poprzez franczyzę rozmawiamy z Jerzym Horszczarukiem, prezesem zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego.
 

Czym zajmuje się Service Master i Wash Master?
Prowadzimy sieć stacji obsługi samochodów z myjniami tunelowymi i usługami autokosmetyki. Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby klientów szukających tańszej od ASO alternatywy serwisowania i naprawy swoich aut gwarantującej jednocześnie wysoki poziom usług - tak pod względem technicznym, jak i obsługi klienta. Usługi autokosmetyki to z kolei nowoczesne technologie za rozsądną cenę.

Co udało się Państwu zrealizować w kończącym się roku?
Uruchomiliśmy dwa projekty wspierane funduszami unijnymi: program szkoleniowy, skierowany do naszych pracowników, podnoszący wiedzę zarówno techniczną jak i menadżerską oraz platformę B2B – projekt poprawiający i automatyzujący współpracę z partnerami biznesowymi zarówno od strony dostawców, jaki i klientów flotowych. Zaczęliśmy poszukiwania kandydatów, chętnych objąć istniejące stacje w agencje. Oddajemy w zarządzanie partnerom gotowe, wyposażone stacje.

Planujecie też rozwój poprzez franczyzę?
Systemy franczyzowe w branży motoryzacyjnej od wielu lat sprawdzają się na zachodzie Europy. Sieci stacji obsługi samochodów, takie jak FeuVert czy Kwik-Fit, rozwijają się właśnie poprzez sprzedaż licencji. Na polskim rynku jesteśmy prekursorem tej formy organizacji stacji obsługi samochodów. Proces pozyskania agentów chcielibyśmy zakończyć w pierwszym kwartale 2011 roku. Wtedy planujemy też zakończyć prace nad opracowaniem kompleksowego modelu franczyzy.

Rozmawiała (mip)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.