13.12.2010

Stacje obsługi aut niedługo do wzięcia

O planach rozwoju poprzez franczyzę rozmawiamy z Jerzym Horszczarukiem, prezesem zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego.

Czym zajmuje się Service Master i Wash Master?
Prowadzimy sieć stacji obsługi samochodów z myjniami tunelowymi i usługami autokosmetyki. Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby klientów szukających tańszej od ASO alternatywy serwisowania i naprawy swoich aut gwarantującej jednocześnie wysoki poziom usług - tak pod względem technicznym, jak i obsługi klienta. Usługi autokosmetyki to z kolei nowoczesne technologie za rozsądną cenę.

Jerzy Horszczaruk, prezes zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego.

Jerzy Horszczaruk, prezes zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego.

Co udało się Państwu zrealizować w kończącym się roku?
Uruchomiliśmy dwa projekty wspierane funduszami unijnymi: program szkoleniowy, skierowany do naszych pracowników, podnoszący wiedzę zarówno techniczną jak i menadżerską oraz platformę B2B – projekt poprawiający i automatyzujący współpracę z partnerami biznesowymi zarówno od strony dostawców, jaki i klientów flotowych. Zaczęliśmy poszukiwania kandydatów, chętnych objąć istniejące stacje w agencje. Oddajemy w zarządzanie partnerom gotowe, wyposażone stacje.

Planujecie też rozwój poprzez franczyzę?
Systemy franczyzowe w branży motoryzacyjnej od wielu lat sprawdzają się na zachodzie Europy. Sieci stacji obsługi samochodów, takie jak FeuVert czy Kwik-Fit, rozwijają się właśnie poprzez sprzedaż licencji. Na polskim rynku jesteśmy prekursorem tej formy organizacji stacji obsługi samochodów. Proces pozyskania agentów chcielibyśmy zakończyć w pierwszym kwartale 2011 roku. Wtedy planujemy też zakończyć prace nad opracowaniem kompleksowego modelu franczyzy.

Rozmawiała (mip)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0