16.12.2010

W Redanie czas na zmiany

Zarząd Grupy Redan został rozszerzony o nowe stanowisko wiceprezesa zarządu. Spółka może się także pochwalić nową witryną.

Redan jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i dyskontowej sieci Textilmarket. Spółka powstała w 1995 roku i funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Swoją produkcję zleca fabrykom m.in. w Chinach, Korei i Bangladeszu. W Polsce grupa zatrudnia ponad półtora tysiąca osób i prowadzi prawie 400 sklepów.

Michał Kałużyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.

Michał Kałużyński ma 38 lat i jest absolwentem Wydział Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Z dniem 10 grudnia 2010 r. został nominowany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Redan S.A.

Dotychczas Zarząd Grupy Kapitałowej Redan składał się z dwóch osób. Decyzja o jego rozszerzeniu wynika z faktu dynamicznego rozwoju grupy i ma na celu klarowny podział kompetencji. Z nowego stanowiska będzie rozporządzał Michał Kałużyński. Będzie on odpowiedzialny za tworzenie produktu i zarządzanie markami, marketing oraz zarządzanie procesami zakupu i sprzedaży. Nowo mianowany doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. z Varner Polska oraz Young Fashion. Z Grupą Redan związany jest od 2005, gdzie dotąd sprawował funkcję dyrektora ds. sprzedaży Top Secret oraz Troll.

Redan zmienił także swoją korporacyjną witrynę internetową. Celem wprowadzonych zmian było uczynienie strony bardziej nowoczesną, przejrzystą i ułatwiającą dostęp do informacji. Jej zawartość oraz treść została także lepiej dostosowana do potrzeb poszczególnych odbiorców tego serwisu. Istotną zmianą jest wprowadzenie newslettera, dzięki czemu zainteresowani będą otrzymywać informacje o działalności Grupy Redan na bieżąco.

- Jest dla nas ważne, aby inwestorzy, analitycy, dziennikarze i nasi partnerzy biznesowi mogli łatwo i na bieżąco otrzymywać pełne informacje o wynikach Grupy Redan - mówi Piotr Kulawiński Prezes Zarządu Grupy Redan - Zmiana strony korporacyjnej oraz wprowadzenie newslettera są elementami realizacji tego celu. Dzięki udoskonaleniu grafiki i aktualizacji zawartości strona zyskała nowoczesny i prosty w obsłudze interface, pozwalający użytkownikom serwisu szybciej znaleźć interesujące ich informacje.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora