30.12.2010

FMCG w kiosku

Sieć salonów prasowych Kolporter zwiększa asortyment FMCG.

W partnerskiej sieci Kolportera działa ponad 900 punktów handlowych. W grudniu do firmowych salonów prasowych wprowadzono nowy asortyment FMCG, czyli tzw. produkty szybko rotujące, takie jak artykuły spożywcze (słodycze, napoje, papierosy), przemysłowe i kosmetyki.

Zdjęcie punktu systemu Kolporter

W partnerskiej sieci Kolportera działa ponad 900 salonów prasowych.

W ofercie Kolportera znalazły się również napoje izotoniczne, których wartość sprzedaży na polskim rynku wyniosła w 2010 roku około 135 mln zł.
- Badania rynku potwierdzają, że 70 proc. sprzedaży izotoników generują sklepy spożywcze i kioski. Z kolei skala sieci, jaką obsługujemy, pozwala producentom liczyć na znaczący wzrost sprzedaży – komentuje Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera.

Oprócz sieci salonów prasowych Kolporter buduje również sieć sklepów spożywczych pod logo Dobry Wybór. W 2011 roku spółka planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0